Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta rumempi, touareg oli mun toinen vaihtoehto viimeksi.
Oliko GTP vaihtoehtona ollenkaan?

Harmi kun koko internetsistä ei löydy kuvaa jossa tuo olisi parkkeerattuna normi henkilökotteron viereen, kokoeroa on jonkin verran.

Tuosta ajoneuvon koosta saa hieman käsitystä:
Sisu_GTP_2019_LA-88-640x360.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko GTP vaihtoehtona ollenkaan?

Harmi kun koko internetsistä ei löydy kuvaa jossa tuo olisi parkkeerattuna normi henkilökotteron viereen, kokoeroa on jonkin verran.

Tuosta ajoneuvon koosta saa hieman käsitystä:
Sisu_GTP_2019_LA-88-640x360.jpg
Ei firman eikä mun lompakko riittäs tohon, etes yhressä.

Ahneuksissani otin vähän lisää hommia nyrkin ja läppärin väliin kesälle eli "helpot kolme pistettä kesälle", aiheena: seksuaali- ja lisääntymisterveys. Hitto mitä shittiä.

Sä varmaan teet samaa kurssia ku mä.
Jestas! Olisinpa aikaisemmin tiennyt niin tämän olis voinut koko kurssin kahlata "parityönä" niin olisi saanut vertaistukea.
Tää ei ole ihan sitä mitä odotin. Tai no, en välttämättä odottanut muuta kuin sitä kolmea pistettä.

Koitan tässä just viimeistä esseetä väsätä ja raapia kasaan jotain hölynpölyä.

Jestas! Olisinpa aikaisemmin tiennyt niin tämän olis voinut koko kurssin kahlata "parityönä" niin olisi saanut vertaistukea.
Tää ei ole ihan sitä mitä odotin. Tai no, en välttämättä odottanut muuta kuin sitä kolmea pistettä.

Koitan tässä just viimeistä esseetä väsätä ja raapia kasaan jotain hölynpölyä.

Jooo... aika pilipali-kurssilta näytti mun silmään, jos nyt siis tosiaan on sama mitä teen. Oon sen ekan tehtävän tehny ja jos yövuoroissa tekis ne loput. Innoissani aloitin, mutta vähä loppu se innostus kesken.

Mun pitää nyt kyllä tosiaan alkaa vakavasti harkita paluuta kuntosalille, kun mun selkä on näin kipeä. Mutta mille salille? Kas siinä pulma.

Jooo... aika pilipali-kurssilta näytti mun silmään, jos nyt siis tosiaan on sama mitä teen. Oon sen ekan tehtävän tehny ja jos yövuoroissa tekis ne loput. Innoissani aloitin, mutta vähä loppu se innostus kesken.
Se on SeAmk:n kurssi mitä mä käyn. Joku Helinä mikäli lehtorina. Hyvin kummallinen tyyppi tuntuu olevan.

Mutta sähköinen kauppakuitti on ihana!
Ja nyt kun se saa myös Lidlistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom