Muutaman oluen jälkeen tohtorikin puhunee ihan sujuvaa japania. Eri asia on sitten se, ymmärtääkö siitä kukaan mitään.
Kyllä mää vielä muutaman lauseen ja ainakin oluen tilaan ihan sujuvalla japanilla, selvinkin päin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutaman oluen jälkeen tohtorikin puhunee ihan sujuvaa japania. Eri asia on sitten se, ymmärtääkö siitä kukaan mitään.
Irmeli on tällä kertaa ollut harrastamassa liikuntaa. Nesteytyksenä pelkkä vesi.
Kyllä hyhmäinen syyssade on jotenkin niin isänmaallisempaa.
ratkaisu: vaihdoin ydin-kes-kus-tan teranssille nauttimaan loput kolmen oluen takstiikan tuopit
Yritin olla herrasmies ja annoin neitojen uida rauhassa.melkeen sait
opa istuivat samaan pöytään.
Ihme hippi.
Kahden taktiikalla yläteranssilla, tuli jopa töistä tuttuja ihmisiä myös samalle teranssille ja jopa istuivat samaan pöytään. Ihmeiden aika ei ole ohi.
mä en viittiny, kumpikaa kuitenkaa olisi kaivannu seuraa
Doctor who?(10 pistettä ja papukaijamerkki, jos joku tietää mistä sarjasta tuo giffi on)
Minä olisin halunnut nähdä, kun te istutte samassa pöydässä.
Doctor who?
Mistäs sää tiedät kuinka seuramies mää oon? No en oo, mutta ette te sitä tiiä.
Ja yhtet kylmät Crowmoorit siinä samalla.Vo ja Tj sopisivat hyvin samaan pöytään.
Alussa moro ja lähtiessä toinen moro.
Muuta kommunikointia ei tarvita. Ajankuluksi V kuuntelee vieraisiin pöytiin ja T selaa internetsiä.
Oot tainnu joskus kertoa täällä. Ja kyllähän mää tuon oman mieheni tunnen, ei se varmaan paljoa juttelisi. Paitsi sitten, kun on tietyn määrän juonut olutta niin alkaa armoton höpöttäminen.
Vo ja Tj sopisivat hyvin samaan pöytään.
Alussa moro ja lähtiessä toinen moro.
Muuta kommunikointia ei tarvita. Ajankuluksi V kuuntelee vieraisiin pöytiin ja T selaa internetsiä.