Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä hyhmäinen syyssade on jotenkin niin isänmaallisempaa.

Kyllä tämä kesä on minusta tosi kivaa aikaa, mutta juuri nyt tuntuu siltä, että nahkani voisi olla edes ihan pienen hitusen verran vähemmän isänmaallinen,
sillä minun ei näköjään kestä käydä työkaverin kanssa terdellä syömässä ilman 50-kertoimen aurinkorasvaa.

Koska kelit ovat erinomaiset, niin hakeuduin tietenkin päivänvarjon alle ruokailemaan.
Auringon ultraviolettisäteet tavoittivat kuitenkin ruokapöydän alta neonvalkoisen ihoni, sillä säärien etuosat -> 🔥 .

latest

Ja me ei oltu edes seitsemää tuntia siellä.
Ainoastaan pizzan, Krušovice Imperialin ja mansikkajuustokakun höpötyksen ajan. :nolo:

ratkaisu: vaihdoin ydin-kes-kus-tan teranssille nauttimaan loput kolmen oluen takstiikan tuopit

Kahden taktiikalla yläteranssilla, tuli jopa töistä tuttuja ihmisiä myös samalle teranssille ja jopa istuivat samaan pöytään. Ihmeiden aika ei ole ohi.

Elokuvassa kuskattiin äsken tunneliporaa puoliperävaunulavetilla jossa takana kokonaiset 2 akselia.

Hehe.

Kahden taktiikalla yläteranssilla, tuli jopa töistä tuttuja ihmisiä myös samalle teranssille ja jopa istuivat samaan pöytään. Ihmeiden aika ei ole ohi.
mä en viittiny, kumpikaa kuitenkaa olisi kaivannu seuraa

Minä olisin halunnut nähdä, kun te istutte samassa pöydässä.

F71F1EB5-98FA-4452-83FF-7BEFAB1F5C47.gif

(10 pistettä ja papukaijamerkki, jos joku tietää mistä sarjasta tuo giffi on)

Minä olisin halunnut nähdä, kun te istutte samassa pöydässä.

:censored:

Mistäs sää tiedät kuinka seuramies mää oon? No en oo, mutta ette te sitä tiiä.

e: olen edelleen hämmästynyt että työmaatuttuja istui tänään samaan pöytään...hämmennys muuttui normaalitilaksi kun selvisi että on ainakin parit-kolmet illan istujaiset tänä viikonloppuna, mihin minua ei ole kutsuttu

Oot tainnu joskus kertoa täällä. Ja kyllähän mää tuon oman mieheni tunnen, ei se varmaan paljoa juttelisi. Paitsi sitten, kun on tietyn määrän juonut olutta niin alkaa armoton höpöttäminen. 😘

Pöytään tarvitaan yksi irma katalyytiksi.

Miehet voi sitten yhdessä pyöritellä silmiään. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom