Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matkalla olemme.

kohti törnävää?

Minäkin sinne, iltapäivästä
se on provinssin pääpäivä

valmistan tällähetkellä itseäni tunnelmaan kahvi+sentenced (keskikova äänenpaine)

Samaa ajattelin!
SI-nivel jne.
Jotkut sanoo, että pyörähtää nikama selässä ympäri, kun selkä napsahtaa. Nyökyttelen ymmärtäväisenä, en jaksa vängätä. Pohdin, että voihan se siinä vastaanotollaki pyörähtääkin ympäri, jos esim. helikopteriin tulee toimintahäiriö ja se syöksyy vastaanotolle ikkunan/seinän läpi ja tulee selkäpipi.

Oon mää kerran nähny oikean, puhtaan SI-nivelen luksaation. Siitä oli ajettu rekalla yli. e: eikä siinä lantiossa ollu kyllä yhtään ehjää luuta, paitsi ne si-nivelen pinnat

Oon mää kerran nähny oikean, puhtaan SI-nivelen luksaation. Siitä oli ajettu rekalla yli. e: eikä siinä lantiossa ollu kyllä yhtään ehjää luuta, paitsi ne si-nivelen pinnat
Kyllähän sen joku niksauttaja korjaa, ne on kuulemma siinä hyviä! Oikein tuntee, kun se lumpsahtaa paikalleen! Lumpslumps!

Tänään ei kyllä kulje, muu kuin hiki.

20200627_112512.jpg

kohti törnävää?

Minulla oli sama ajatus, iltapäivällä törnävälle sähkömaastopyörällä katselemaan kun kuulema siellä tunnelmaa viritellään. Mutta kun menin vuokrapyörää hakemaan "ne pyörät on Vaasassa, varaus täällä kyllä on". No en olis halunnutkaan eikä kykli enää minun rahojani tule saamaan. Ehkä tuen paikallista sähköpotkulautafirmaa sittenkin, hankkimalla sen potkulaudan.

Oh-hoh, onpas oetker kondiksessa, mitä tämä lihavuusjuttu? Korkeintaan hauvis on lihava.
Psst.. hakee huomioo valittamalla (kuiskaa)
Oisin aika kade samasta kunnosta, tällä hetkellä mä olen rehellisesti ihan oikea pallomaha ja vituttaa mutta kiinnostus on nyt aivan totaalisesti saliin kadonnut, itseasiassa kaikkeen liikkumisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom