Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voikohan tuon pissapussin kans
Muutaman oluen jälkeen tohtorikin puhunee ihan sujuvaa japania. Eri asia on sitten se, ymmärtääkö siitä kukaan mitään.
Onneks kohta helpottaa.Voi saatana. Niin ihanaa ku tämä kesä nyt on niin tuosta kuumuudesta tulee vaan aina huono olo ja nyt on joka päivä ollut pää kipeä. valivalivALiVaLiVALI!
Joo, ymmärrän. Sinänsä vaan meinasin että lain mukaan saa grillata hiilillä ja puillakin kuhan se on kunnolla irti maasta joko jaloilla tai esim. muurattu. Eri asia onko se kaikissa tuulioloissa yms. järkevää ✌Kiva ois nähä esimerkki hiilillä tai klapeilla lämpiävästä grillistä, josta ei pääse sinkoilemaan kipinöitä hiillosta kohennettaessa.
Ja. Hormilliset tulisijat on lain mukaan ok, mutta telttakaminan hormista saa kyllä semmosen kipinäsuihkun aikaiseksi, että huh.
Ja juu, mie oon tässä asiassa siellä ylivarovaisen kannalla, mutta esimerkki viime-, vai oliko toissakesältä. Naapurikunnassa paloi 6 hehtaaria metsää, syttymissyy, moton teräketju oli kipinöinyt kuusta sahattaessa.
Kuinkamahdollistaa seniorikissan jatkuva pääsy raksukupille ja rajoittaa samalla punkeron kissan syöntiä siitä samasta kupista ellei itse ole koko ajan kotona vahtimassa niitä?
Kuullaan varmaan myös hajosiko tojotasi.Natisuta hetekata.
Näytti saapuvan alueelle hetki sitten. Luultavasti.
e: irmaa en tiedosta nähneeni
Kuullaan varmaan myös hajosiko tojotasi.
Voi saatana. Niin ihanaa ku tämä kesä nyt on niin tuosta kuumuudesta tulee vaan aina huono olo ja nyt on joka päivä ollut pää kipeä. valivalivALiVaLiVALI!
Kyllä, myös naudanlihana kelpaa heinä mulle.kasvissosekin voi olla ihan jees ruokaa. Hirvipaistiksi jalostettuna.
Jokohan @vokot on ottanut #terveydeksi
Kyllä hyhmäinen syyssade on jotenkin niin isänmaallisempaa.
Suomalainen ja italialainen eläinlääkäri.
Se suomalainen kertoimistä tunnistit?