Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmisiä ei nähtävästi asiointi kiinnosta tällä kelillä. Eivät jaksa vastata puhelimeenkaan.
Osastolla näkyy siten, että se on: täynnä.
Koko kevään oli hiljaista. Meninpä kerran iltavuoroon eikä ollut ainuttakaan potilasta.
No mutta kesällä on hyvä sairastaa (y)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_20200626_153823.jpg
Kesäkunto vielä kaukana, mutta suolistoneuvos tehnyt hyvän hämäyksen!

vierailukiellot
Tämä. Ai että.
Viime lauantaista meidän puljussa sallittiin vierailut.
Sattuipa viime lauantaina niin, että oli vieraita yhdellä potilaasta joka oli neljän hengen huoneessa. Olin toisen potilaan kanssa siinä asioimassa ja omaiset sieltä alkoivat mulle ladella työtehtäviä. Kohteliasta vastasin tulevani aivan pian kunhan saisin ensin toisen asian valmiiksi. No, sain siinä kuulla olevani vaikka mitä. Mutta omaiset sai hiljaiseksi muistuttamalla, että meillä vierailut sallitaan vain 15 min kerrallaan. Hetken päästä kuulin anteeksipyyntöjä.
Kuuntelen mitä vaan mutta nautin siitä tunteesta kun saan ihan vain pienesti näpäyttää takaisin ja idiootit omaiset sen tajuavat. Mulle ei vittuilla, edes töissä.

Ihanan rauhallinen kevät ollut sairaalassa kun on ollu vierailukiellot, ei ylimäärästä väkeä ja säätöä vain potilaat ja asiaa.

Venäläiset ei käy sähläämässä, aivan mielettömän hienoa hermolepoa.

"Sergey come late he have small auto crash. Please wait make two invoice is 5 invoice, separate this and that and maybe somebody else comes later. I maybe have additions and money almost enough but maybe not. Sergey must to use your water closet. Is normal?"
:LOL:

Lisäksi salilla ollu tyhjää ja itse asiassa meillä liikevaihto kuitenkin kasvanu koronan myötä.

Tulen kaiholla muistelemaan tätä lähestulkoon kaikinpuolin parempaa korona-aikaa.

Polilla asioinut nyt myös +70v väkeä. Muuten ei isompaa muutosta aiempaan, hieman keventynyt, kun ei tarvi soitella etukäteen millanen tilanne, onko välttämätöntä tulla. Siinäpä se. Päivystämään "päässyt", edelleen jatkuu.

Ihanan rauhallinen kevät ollut sairaalassa kun on ollu vierailukiellot, ei ylimäärästä väkeä ja säätöä vain potilaat ja asiaa.

Juuri näin! Minusta vierailukielto voisi olla aina!! Työ- ja sairastamisrauha kunniaan.

Nyt sitä ylimääräistä porukkaa on seilannut eksyksissä käytävillä :mad: Ihan kuin potilaissa ja henkilökunnassa ei olisi jo tarpeeksi kestämistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom