Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huomenna saattaa, aamulla, olla hellekrapula

paino sanalla saattaa

riippuu täytellisesti: mitä ilta tuo tullessaan

Sait 8/8 oikein. Olet Huippukirurgi
Erinomaista! Onnittelemme. Teet onnistuneita diagnooseja nykyisillä tiedoillasi. Saat myös potilaan kuin potilaan jalkeille ja vastakkaisen sukupuolen lakoamaan. Olet siis koko sairaalamaailman ihailema stara - ja muodollisesti pätevä lääkäri!

Voin vilkaista!

Koin tämän tänään ihka ensimmäistä kertaa 😅
Meinas sarja jäädä kesken kun alkoi niin kovin naurattamaan. Koska en hikoile ikinä.
Töissä on niin kylmä, että saa pitää vilutakkia päällä.

Sit tietää et on kyykännyt hyvin kun hikipisaran putoessa persvakoon kuuluu se sama ääni kun jos pudottaisi pisaran kaivoon =D

Pidetään kuitenkin keskustelu asiallisena.

A9gL2JDku.png

Kävin eilen paikallisella lauttaravintolalla nauttimassa juoman ja kuskilta kysyin et haluuko hän jotain, minä tarjoa, no hetken katseli ja sanoi että Happy Joe kelpaa, no minäpä ostin. Siinä pöydän äärellä sitten kyselin että ai sinä tuosta tykkäät johon hän että "joo olis lonkerokin maistunut mut ei viitsi nyt mitään alkoholia kun pitää ajella" hetken mietin onko tosissaan ja piti tarkistaa että tietäähän hän että happy joe ei ole limonadia, ei ollut tietoinen =D

Kahvia kupissa, kiekon heittoa ruudussa.

Minäkin katselin juuri videoita lähinnä fribakiekkojen numeroista ja käytöksestä. Ihan siis keltanokkana tääl. Otan nuo pari kiekkoa taas aamulenkille mukaan ja lähden heittelee futiskentälle vähä reeniä!

Tänään pitäisi ottaa maltilla olutta kun huomenna pitäisi olla iskussa kun orgi… sauna&paljubileet ja sielläkin pitäisi olla kiltisti kun sunnuntaina Suomenlinnan keikka.
Onneksi jo maanantaina pääsee taas töihin lepäämään.

Minäkin katselin juuri videoita lähinnä fribakiekkojen numeroista ja käytöksestä. Ihan siis keltanokkana tääl. Otan nuo pari kiekkoa taas aamulenkille mukaan ja lähden heittelee futiskentälle vähä reeniä!
Ja ettei menis liian helpoksi, niin ne eivät ihan vastaa toisiaan eri valmistajilla. Toki suuntaa-antavasti, mutta vakaudessa voi olla isohkoja eroja eri valmistajien kiekoissa, jos pelkkiä numeroita tuijottaa. Nimim. nappasin yhden Discraftin pituusdriverin matkaan Kärkkäisiltä viime viikolla ajatuksella, että pitäisi olla reilusti alivakaa, niin paskat. Minun kädelläni käytännössä vakaa. Mutta ajan kanssa nuo oppii tietämään ja löytää itelleen sopivat kiekot.

Perushyvällä putterilla (vaikka Innovan Aviar tai Discmanian P2) ja hyvällä suoralla midarilla (Innovan Star-muovin Mako3 tai Discraftin Buzzz SS) pääsee jo aika pitkälle. Tuo midari lentääkin alussa käytännössä ihan saman, mitä joku nopeampi kiekko. Jos haluaa väylädriveria matkaan (saattaa sillä alussakin muutaman metrin voittaa pituudessa, jos tekniikka vaan kestää), niin esim. Latituden Opto Saint on suht helppoheittoinen suora väylädriveri.

Viimeksi muokattu:
7/8, olen pettynyt.

Juokaa ihmiset paljon alkoholia niin mulla ei työt lopu. Terkkuja sisätautiosaston aamuvuorosta.

@TJJ Tähän asti olen säästänyt virukselta. Muuten olen saanut. Kiitos kysymästä.

Kaasulla tai sähköllä juu, sorry, jos savukiehkurasta päättelin väärin.

Menipä tuo omaki juhannus mökin kaasuhellalla kokkaillessa, koska...
Tästä liikkuu monenlaista tietoa, mutta oma tulkinta on että kyllä puulla ja hiilillä saa myös lain mukaan grillata, kunhan tietyt reunaehdot täyttyy ja on järki kädessä. Avotuleksi ei pelastuslaissa lasketa erillisiä maasta irrallisia tukevia grillejä. Maahan asetettavar kertakäyttögrillit taas määritellään avotuleksi.

Pelastuslain tarkoittamaksi avotuleksi ei katsota
  • maapohjasta eristettyjä grillejä tai tiilisiä tai kivisiä tulisijoja, joista tuli ei pääse leviämään myöskään kipinöinnin vuoksi; ja
  • edellisiä vastaavia laitteita, joista tuli ei voi päästä leviämään maapohjan kautta tai kipinöinnin vuoksi
Lähde: https://www.pelastustoimi.fi/turvat.../noudata-saannoksia/avotulen-teon-rajoitukset

7/8, olen pettynyt.

Juokaa ihmiset paljon alkoholia niin mulla ei työt lopu. Terkkuja sisätautiosaston aamuvuorosta.

@TJJ Tähän asti olen säästänyt virukselta. Muuten olen saanut. Kiitos kysymästä.

Minäkin sain 7/8, mrsa aiheinen kyssäri meni vikaan häpeällistä.

Mutta mitäpä kaikkea sitä voi muistaa mrsa potilas on tullut viimeksi kohdattua syyskuussa sitä ennen viime vuoden alussa.

Sain uuden hammaslääkäriajan toivottavasti tämä covid 19 ei tule tätä tulevaa aikaakin perumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom