Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten niin oli? Juhannushan on vasta aluillaanOlipaa juhannus mutta pääasia ettei herännyt omasta sängystä. Eikä putkasta.
Rivot kuvat toimii, suosittelen
Näin se taitaa olla. Ja minä olen tarkkana, miten se aurinko oikeasti menee ja mikä on vuorokausi silloin. Tarkalleen huomenna on oikeasti kesäpäivänseisaus.Kai se tarkoittaa, että minäkin olen aikuinen, kun alan preferoida sitä varsinaista juhlapäivää ja sen aktiviteetteja
Huomenna vasta on kesäpäivän seisaus.Ja tänäänhän se päivä on oikeasti pisimmillään, ennen kuin aletaan mennä kohti talvea.
Ja kaiken kukkuraksi oikeasti vasta ensiyönä on akselin kallistuksen vuoksi pallomme sillä mallilla, että olemme lähimpänä aurinkoa.
Erillistalossa maksaa siitä, ettei tartte tehdä niitä hommia, joita ei muutenkaan kiinnostaisi tehdä, mutta saa suunnilleen samat mukavuudet kuin omakotitalossa eli vähän enemmän rauhaa naapureilta ja oman pihan.Itse näen, että erillistaloissa maksaa rivarista, mutta saa lämmittää neljää seinää.
Plus perustusten ongelmat on kaikilla, jos on. Tämä toki myös rivarissa.
Kerrostalossa taas nämä kulut pienemmät.
Voi olla, että oon vaan liikaa nähnyt ongelmakohteita. Siks vain pakon edessä kerrostalo, jossa maapinta-alaan nähden on eniten maksajia ja muuten okt, kun raha sallii.
Kyllä mä sulle kesäpäivän seisokit näytän.Huomenna vasta on kesäpäivän seisaus.
Näinhän minä itsekin kirjoitin ylempänä.Huomenna vasta on kesäpäivän seisaus.