Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan sama mikä juhla se on niin ainoa tarkoitus niille on oikeuttaa alkolla läträys ja siveetön käytös.
Itselle ei niin väliä juhlapyhillä. Nätti viikonloppu, niin läträän joka tapauksessa.

Itse tosin aina omissa rajoissa, jotta seuraavana aamuna voi lähteä koiria lenkittämään. Nyt taitaa riittää tältä päivää. Huomenna ajatuksena koirain kanssa koirabiitsille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopetan treenaamisen.

älä

BA91D0B2-E891-4156-824F-529D2960C381.jpeg

Nukutti ihan asiallisesti, mutta kyllä tää kuumuus vaan meinaa vaivata ilmastointivekottimesta huolimatta. Plus kissat tuppaa aiheuttamaan aina yhden, kaksi ylimääräistä herätystä per aamuyö.

Heittään tekisi mieli.. kaikki heittotoverit lienevät darrassa.. Eilinen heittohan oli Pieksämäellä, eikä Tikkakoskella, kun kirjoittelin ihan omiani. Hieno rata oli. Pitää mennä uudestaankin.

Katsottiin viime yönä klassikoelokuva Diktaattori. Koskettava elokuva. Nukkumaan kahden aikaan. Kelloa katsoin aamulla seitsemältä, jatkoin unia yhdeksään asti. Kohta brunssin väsäilyä vieraille. Mustikkapiirakka jo uunissa.

Nukutti ihan asiallisesti, mutta kyllä tää kuumuus vaan meinaa vaivata ilmastointivekottimesta huolimatta. Plus kissat tuppaa aiheuttamaan aina yhden, kaksi ylimääräistä herätystä per aamuyö.

Heittään tekisi mieli.. kaikki heittotoverit lienevät darrassa.. Eilinen heittohan oli Pieksämäellä, eikä Tikkakoskella, kun kirjoittelin ihan omiani. Hieno rata oli. Pitää mennä uudestaankin.

Mä oon menossa heittämään tikikselle tänään ja meinasin kokemuksia kysellä. Kerron ne illalla sitten itse 😁

Pitäisikö jo heräillä. Unta ainakin 10 tuntia, makuuhuone pimeä ja viileä, peitto kuohkean kevyt ja kisuli kainalossa.

Olisipa vielä munkkia ja mustikkapiirakkaa aamupalaksi.

Mä oon menossa heittämään tikikselle tänään ja meinasin kokemuksia kysellä. Kerron ne illalla sitten itse 😁
Ollaan toki heitetty Tikkakosken molemmat radat useasti. Se ysiväyläinen (vai kymmenenkö niitä on...) on jonkin matkaa leppoisampi ei niin vakavalle harrastajalle. Suurin osa väylistäkin sellaisia, että oikeakätinen pärjää ihan perus takakäden heitolla, eikä tarvii osata mitään oikealle kaartuvia antsoja tai pidempää foreheittoa.

Hiiska turhauttanee huonompaa helposti.

Se ysiväyläinen on välillä aika ruuhkainen ja välillä siellä pyörii myös jotain lapsiperheitä hääräämässä ja ottamassa kuvia (järki menee sellaisen odottelemiseen), mutta ei siitä muuten juuri huonoa sanottavaa ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom