Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Fribaa
94E736A8-313C-4A81-B194-6DAB616D69CF.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä, ensimmäinen ainesosa vesi(Suomi), sitten gin. Olvin tekemää ja kalori vai kaks vähemmän per dl kuin hartwallin vastaavassa, eli makeus täysin ihmisille terveellisiksi todistetuilla makeutusaineilla toteutettu ilman sokeria. =D
Maistuuko tuote tölkiltä, niiq testi väittää?

Maistuuko tuote tölkiltä, niiq testi väittää?

Eihän noi uuvatit erota edes lonkeroa jostain käymispaskalitkuista missä ei ole giniä. =D Lonkero on gin/greippilimudrinkki. Ei sinällään mitenkään vakavasti otettava tuote. Ääsmarketin ihan ok nolla sokeria laittilimulla. Kaikki 4,7% käymisfeikkituotteet viemäriin, jos vaan edes halvinta kaljaa tilalle on. (y)

Lenkille, anyone? Aah... No ei kyllä harmita, eilen sai pelaa illalla rauhassa Desperados 3:sta ja nyt lenkille niin saan minäkin tukalaa oloa tähän aamuun!

Ei lenkille. Lähinnä koska sattuu nilkoista niskaan välillä. Hyvät kyykkyjuNpat eilen. :confused:

Poikkeuksellisesti aivo eij ole kipeä.

Ei lenkille. Mikään paikka ei oo edes hajalla eilisen jäljiltä, pohkeissa pientä jumin poikasta. Kuopioon takasin tänään, kuha kerkee.

0 annosta alkoholia, joten ingen darra. Tikkakoski frisbeegolf kutsuu.

Myös asunnon katselu tilattu ensi viikolle.
Itse katsomaan asuntoa vai joku tulossa katsomaan sun? Pitäis aktivoitua tän oman kämpän myynnissä mut jotenkin ei osaa kiirehtiä kun hyvä tässä asua mut tulevaisuutta en tässä osoitteessa osaa oikeen nähdä

Itse katsomaan asuntoa vai joku tulossa katsomaan sun? Pitäis aktivoitua tän oman kämpän myynnissä mut jotenkin ei osaa kiirehtiä kun hyvä tässä asua mut tulevaisuutta en tässä osoitteessa osaa oikeen nähdä
Myö ollaan oltu pitkään ostamassa. Nyt pitäs olla paperilla pari ihan hyvää kompromissia tilan, kunnon, hinnan ja sijainnin suhteen. Vuokratontti vähän närästää, mutta asuinkulut jäis silti suht maltillisiksi, mitä yritin laskea. Tuommoisia erillistaloja nämät.

Itse näen, että erillistaloissa maksaa rivarista, mutta saa lämmittää neljää seinää.

Plus perustusten ongelmat on kaikilla, jos on. Tämä toki myös rivarissa.

Kerrostalossa taas nämä kulut pienemmät.

Voi olla, että oon vaan liikaa nähnyt ongelmakohteita. Siks vain pakon edessä kerrostalo, jossa maapinta-alaan nähden on eniten maksajia ja muuten okt, kun raha sallii.

Oli tarkoitus virittää bikinit päälle ja hypätä järveen, mutta täällähän on kylmä. Lämpöä 19, puolipilvistä ja tuulee.
Nyt voi viilentää kämppää kunnolla, ennustusten mukaan viikolla käristys palaa takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom