Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollut, koska Hän ei käytä lyhytpulttuisia housuja.Luulin nähneeni jäsen @vokot in #koskella, mutta shorsin puntista ei roikkkunut black horse(t), niin hylkäsin ajatuksen.
Ei ollut, koska Hän ei käytä lyhytpulttuisia housuja.
Luulin nähneeni jäsen @vokot in #koskella, mutta shorsin puntista ei roikkkunut black horse(t), niin hylkäsin ajatuksen.
Ei ollut, koska Hän ei käytä lyhytpulttuisia housuja.
ei ole pitkienkalsareidensää
Minä itseasiassa mietin tänään aikaisemmin soveliasta kaljakulttuuria kesälle.Ihme alkkiksia koko sakki.
tuo paikka väkevästi meikämustalaisan bannilistalla, koska: en pysty sietämään sitä, että henkilökunta&osa asiakkaista ej jaksa kävellä lähimmältä parkkialueelta a-alueelle vaan pitää ajaa henkilö/pakettiauto pyörätietä pitkin alueen välittömään läheisyyteen pellolle
Jospa tuo doownek johdattaa sut synnin tielle monellakin tapaa.Mulla on ollut aina kirjoittamaton sääntö että viikolla ei oteta, paitsi perjantaina voi ottaa. Hyvin harvoin oon viikolla ottanut ja sekin on tuntunut tosi syntiseltä.
Oon mä sen verta syntinen että juon vaan viskiä. Tai sanotaan että hyvät tytöt ei juo viskiä. Musta tuntuu että doownek saa opetella viskin saloihinJospa tuo doownek johdattaa sut synnin tielle monellakin tapaa.
Mulla on ollut aina kirjoittamaton sääntö että viikolla ei oteta, paitsi perjantaina voi ottaa.
Jospa tuo doownek johdattaa sut synnin tielle monellakin tapaa.
Itseasiassa joskus ennen vähän jopa harrastin viskiä mutta kun mulla muuttui noi kirkkaat rähinätuotteiksi niin olen lopettanut niiden käytön käytännössä kokonaan.Oon mä sen verta syntinen että juon vaan viskiä. Tai sanotaan että hyvät tytöt ei juo viskiä. Musta tuntuu että doownek saa opetella viskin saloihin
Mä en nyt yhtään ymmärrä miten ja miksi mä häntä opettaisin?Jospa tuo doownek johdattaa sut synnin tielle monellakin tapaa.