Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin nähneeni jäsen @vokot in #koskella, mutta shorsin puntista ei roikkkunut black horse(t), niin hylkäsin ajatuksen.

ei ole pitkienkalsareidensää


50BD9362-98BF-4621-982E-D4D5A3DBE09B.jpeg

ei ole ydinkeskustassa häävi kapakkatarjonta, koska: paremmat paikat täynnä


Ei ollut, koska Hän ei käytä lyhytpulttuisia housuja.

tunnustus Mies Miehelle

on tullut käytettä lyhyitä paskoja jo vuodesta 2018
 
Perskales. En osannut laskea oikein 10+15+20+5, joten lähdin liian pitkälle lenkille.
Aattelin oikein muka viimeisen päälle tän lenkin. Pitää ainakin 3 km kävellä kämpälle.
Lisäksi aattelin tänne Neulamäen pusikoihin suunnatessa vitsillä, että varmaa joku pöllö käy kimppuun. Eikös sitten lenkin puolivälissä viirupöllö lennä muutaman metrin päästä ja istahda puuhun tuijottamaan vihasesti. Kummasti löyty lisävauhtia, vaikka suht korkeilla sykkeillä siinä menikin. En jääny kattomaa taaksepäin lähteekö perään.
 

tuo paikka väkevästi meikämustalaisan bannilistalla, koska: en pysty sietämään sitä, että henkilökunta&osa asiakkaista ej jaksa kävellä lähimmältä parkkialueelta a-alueelle vaan pitää ajaa henkilö/pakettiauto pyörätietä pitkin alueen välittömään läheisyyteen pellolle

ainakaan kolmeen Suveen ej ole`e tullut piipahdettua aluella tämän asian johtosta

e. viimeinen todistettavissa oleva piipahdos Irman kanssa Juhan nuksena 2016
 
Viimeksi muokattu:
Ihme alkkiksia koko sakki.
Just sain työhommat tehty, itseasiassa sellaiset pakolliset työhommat kun lisääkin olisi ollut mutta nyt pää hakkaa tyhjää niin pahasti että pakko jättää huomiselle.
Alan nyt haaveilemaan naisista ja oluesta, oikeastaan kyllä toisessa järjestyksessä.
 
Ihme alkkiksia koko sakki.
Minä itseasiassa mietin tänään aikaisemmin soveliasta kaljakulttuuria kesälle.
Mikähän olisi passeli...Mieleen tuli että voisi aina treenikierron päätteeksi kun kroppa veivattu vähän sihauttaa. Toki siihen malliin ettei tarvi mistään krapuloista kärsiä.
 
tuo paikka väkevästi meikämustalaisan bannilistalla, koska: en pysty sietämään sitä, että henkilökunta&osa asiakkaista ej jaksa kävellä lähimmältä parkkialueelta a-alueelle vaan pitää ajaa henkilö/pakettiauto pyörätietä pitkin alueen välittömään läheisyyteen pellolle

Minä en edes tiedä mistä paikasta puhutaan, mutta kun välttämättömät kohteet ovat tiedossa ja lyllerrysmatkan päässä niin kaikki on hyvin.

Sohvalle nukahdus, tsek.
 
Mulla on ollut aina kirjoittamaton sääntö että viikolla ei oteta, paitsi perjantaina voi ottaa. Hyvin harvoin oon viikolla ottanut ja sekin on tuntunut tosi syntiseltä.
 
Mulla on ollut aina kirjoittamaton sääntö että viikolla ei oteta, paitsi perjantaina voi ottaa.

sama, paitsi vuosilomalla ei katsota viikonpäiviä

ja vuosilomastahan nyt #nautitaan
 
Oon mä sen verta syntinen että juon vaan viskiä. Tai sanotaan että hyvät tytöt ei juo viskiä. Musta tuntuu että doownek saa opetella viskin saloihin :unsure:
Itseasiassa joskus ennen vähän jopa harrastin viskiä mutta kun mulla muuttui noi kirkkaat rähinätuotteiksi niin olen lopettanut niiden käytön käytännössä kokonaan.
Joskus kun joku exä otti saunaolutta viikolla ja ihmetteli miksen minä niin sanoin että jos viikolla alan juomaan alkoholia niin vie mut hoitoon.
Onneksi en ole enää hänen kanssaan kun olisin jossain alkkisparantolassa :ROFLMAO:
No ei vaan, viikolla joskus saatan ottaa mutta sitten seuraava päivä onkin jo tiedossa oleva vapaapäivä, töitä ei tarvii seuraavana päivänä tehdä vaikka ottaisi vaan kolme olutta.
 
Back
Ylös Bottom