Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli oltua tyhmä, joten salilla käymisen startti siirtyy pari päivää.
Eilen melkein koko päivä pihahommissa hihaton paita päällä ja en tietenkään laittanut aurinkorasvaa kuin naamaan.
No, olkapäät, olkavarret ja niska näköjään otti vähän enemmän aurinkoa kuin olisi tarvinnut.
Eipä siinä, tässä on niin pitkä tauko takana, että ei ole parista päivästä enää kiinni.

Plussaa kuitenkin se, että etupiha on melkoisesti siistimmän ja paremman näköinen kuin eilen aamulla oli ja pyörävajakin on kasattuna omalla paikallaan, joten hyvä päivä kaiken kaikkiaan.
 
Rengasvirman poijjaat totes että auton valmista suosittaa vähän matalan oloisia paineita niihin merkkikohtaisen speksin renkaisiin. (2,5bar eteen, 3,1bar taakse). "Pistettiin kaikkiin 3".

Edestä löyty sitten toisesta 3, toisesta 3,6, takaa 3 molemmista.
 
Tuosta auringossa palamisesta puheenollen, pari vuotta sitten poltin naamani katsomossa ihan kunnolla, kun en uskonut että heinäkuussa enää punapääkään palaisi naamastaan. Arskat päässä, niin ihan järkyttävä panda-naamarihan siitä tuli. Jos ikinä olen saanut säälistä, niin niin sinä iltana. Kaikki kunnia naiselle, pystyi olemaan alla nauramatta, vaikka itsekään ei sinä iltana omaa peilikuvaansa repeämättä kestänyt 🤣
 
Tuosta auringossa palamisesta puheenollen, pari vuotta sitten poltin naamani katsomossa ihan kunnolla, kun en uskonut että heinäkuussa enää punapääkään palaisi naamastaan. Arskat päässä, niin ihan järkyttävä panda-naamarihan siitä tuli. Jos ikinä olen saanut säälistä, niin niin sinä iltana. Kaikki kunnia naiselle, pystyi olemaan alla nauramatta, vaikka itsekään ei sinä iltana omaa peilikuvaansa repeämättä kestänyt 🤣

Ei nuo omatkaan "hihat" kovin vakavaa naamaa aiheuta tällä hetkellä :ROFLMAO:
 
Osittain joo mutta kiekko piti olla. Nyt ei tarvitse kiekkoa jos kirjoittaa lapulle.
No ei mullakaan ole kiekkoa vaan se digitaalinäyttö, en jaksa kaivaa pykäliä, mutta muistelen, että sanamuoto oli jotain siihen suuntaan, että 'kunhan saapumisajan näkee selvästi'.
e: ja mielestäni käsin kirjoitettu kelpasi jo vanhalla lailla, voin toki olla väärässäkin
 
Tarkistin kuitenkin. 2015 vapautettiin kiekkojen ulkonäkö ja nyt vasta on ihan vapaata miten ilmoittaa.

"Ensi kesäkuun alussa voimaan astuva tieliikennelaki on ollut julkisuudessa jo esillä.

Uuden lain 40. pykälän mukaan pysäköinnin alkamisaika tulee osoittaa selkeästi havaittavalla tavalla, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että parkkikiekon puuttuessa riittää, kun kirjoittaa paperille, milloin pysäköinti on alkanut."


"Pysäköintikiekot ovat vuodesta 2015 lähtien saaneet olla minkä värisiä tai muotoisia tahansa, kunhan pysäköintiajan alkamisaika on ollut selvästi tuulilasin ulkopuolelta luettavissa. "
 
Eli vanhan lain aikana olisi siitä ruutupaperista pitänyt tehdä kiekon näköinen, sitten olisi kelvannut.
 
Minusta ruskettuminen on hivenen rahvaanomaista. Vältän parhaani mukaan ja varjele hienostuneen vaaleaa hipiääni.

Esiäidit raatoivat talollisten viljelyksillä piikoina ja torppareiden vaimoina. Minulla sentään siisti sisätyö.
 
Tuosta auringossa palamisesta puheenollen, pari vuotta sitten poltin naamani katsomossa ihan kunnolla, kun en uskonut että heinäkuussa enää punapääkään palaisi naamastaan. Arskat päässä, niin ihan järkyttävä panda-naamarihan siitä tuli. Jos ikinä olen saanut säälistä, niin niin sinä iltana. Kaikki kunnia naiselle, pystyi olemaan alla nauramatta, vaikka itsekään ei sinä iltana omaa peilikuvaansa repeämättä kestänyt 🤣
Mulla on puolet naamasta kärtsännyt ja päälaki aika pahasti.
Vituttaa oma tyhmyys.
 
En ymmärrä auringossa käristämistä. Vanhentaa ihoa ihan hemmetin nopeasti vaikkei jokin monista ihosyöpätyypeistä iskisikään.
 
Juu, ei ollut auringon ottaminen itselläkään tarkoitus. Tuli vaan tehtyä turhan pitkä pätkä noita ulkohommia ilman asianmukaista suojausta. Ensi kerralla paremmin. Naamaan onneksi heitin SPF50 rasvaa ja päässä oli kokoajan hattu, joten kaulasta ylöspäin ei vahinkoja.
 
Screenshot_20200601-114259_QuickPic.jpg
 
Mä en edes varsinaisesti ottanut aurinkoa.
Töissä on kaikki muutkin polttanut ittesä viikonloppuna. Hölmöt.

Niin, onhan se merkillistä, kuinka iho palaa silloinkin, kun paisteessa ei olla nimenomaan "ottamassa aurinkoa" vaan muissa tarkoituksissa. Kyllä Auringon kuuluisi tietää paremmin!
 
Asiakas peru tilauksen jonka näköjään olemme lähettäneet väärään osoitteeseen alunperinkin. Voisin ottaa ison betsin sen puolesta, että tavara on rikki tänne palautuessaan. Menettää pääoman, saa käydä itse roudaamassa tavaran sortille, maksaa siitä ilosta vitosen että käy heittämässä rahaa roskiin ja tietenkin saa maksaa lavarahdin kahteen suuntaan. Ois pitäny pysyä himassa ja kohdata vasta maanantaina tämäkin, kun olis muutenkin vituttanu.

Nyt se palautu ja paskana on. "Kukahan tän nyt sitten vie sortille?" Että osas taas ennustaa tän jutun tapahtumien kulun ihan liian hyvin.
 
Sehän meni ihan ikeniin.

täälä purraan jo kualaimia, että koska voi lähteä

-syöty on
-suihkussakäymiseen saa tuhrattua jonkunverran aikaa
-tukan ja naaman kampasin jo eilen
 
Back
Ylös Bottom