Nyt ymmärrän miksi tjj:llä lukee tuossa profiilissa vihreällä pohjalla "ammattilainen"Meillä kyllä taitaa marsu aivastaa samalla kun pistetään Muna hommiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ymmärrän miksi tjj:llä lukee tuossa profiilissa vihreällä pohjalla "ammattilainen"Meillä kyllä taitaa marsu aivastaa samalla kun pistetään Muna hommiin.
Osittain joo mutta kiekko piti olla. Nyt ei tarvitse kiekkoa jos kirjoittaa lapulle.Eikös nää vapautunut jo aiemmin, kun tuli vaikka minkälaisia myyntiinkin. Itsellänikin on sellainen pattereilla toimiva automaattinen digitaalinen ollut jo jonkin aikaa.
Tuosta auringossa palamisesta puheenollen, pari vuotta sitten poltin naamani katsomossa ihan kunnolla, kun en uskonut että heinäkuussa enää punapääkään palaisi naamastaan. Arskat päässä, niin ihan järkyttävä panda-naamarihan siitä tuli. Jos ikinä olen saanut säälistä, niin niin sinä iltana. Kaikki kunnia naiselle, pystyi olemaan alla nauramatta, vaikka itsekään ei sinä iltana omaa peilikuvaansa repeämättä kestänyt
No ei mullakaan ole kiekkoa vaan se digitaalinäyttö, en jaksa kaivaa pykäliä, mutta muistelen, että sanamuoto oli jotain siihen suuntaan, että 'kunhan saapumisajan näkee selvästi'.Osittain joo mutta kiekko piti olla. Nyt ei tarvitse kiekkoa jos kirjoittaa lapulle.
Mulla on puolet naamasta kärtsännyt ja päälaki aika pahasti.Tuosta auringossa palamisesta puheenollen, pari vuotta sitten poltin naamani katsomossa ihan kunnolla, kun en uskonut että heinäkuussa enää punapääkään palaisi naamastaan. Arskat päässä, niin ihan järkyttävä panda-naamarihan siitä tuli. Jos ikinä olen saanut säälistä, niin niin sinä iltana. Kaikki kunnia naiselle, pystyi olemaan alla nauramatta, vaikka itsekään ei sinä iltana omaa peilikuvaansa repeämättä kestänyt
Mä en edes varsinaisesti ottanut aurinkoa.
Töissä on kaikki muutkin polttanut ittesä viikonloppuna. Hölmöt.
Asiakas peru tilauksen jonka näköjään olemme lähettäneet väärään osoitteeseen alunperinkin. Voisin ottaa ison betsin sen puolesta, että tavara on rikki tänne palautuessaan. Menettää pääoman, saa käydä itse roudaamassa tavaran sortille, maksaa siitä ilosta vitosen että käy heittämässä rahaa roskiin ja tietenkin saa maksaa lavarahdin kahteen suuntaan. Ois pitäny pysyä himassa ja kohdata vasta maanantaina tämäkin, kun olis muutenkin vituttanu.
Sehän meni ihan ikeniin.