Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos noutopöydät nyt kielletty?
Viime viikolla sai itse pakata noutopöydästä take awayn. Nyt rouva tekee annoksen joko mukaan tai paikanpäällä syötäväksi. Itse ei saa annostella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rengasvirman poijjaat totes että auton valmista suosittaa vähän matalan oloisia paineita niihin merkkikohtaisen speksin renkaisiin. (2,5bar eteen, 3,1bar taakse). "Pistettiin kaikkiin 3".

Edestä löyty sitten toisesta 3, toisesta 3,6, takaa 3 molemmista.
Kuluu katso reilummin keskeltä, niin saa myytyä nopeammin uudet. Ei huono!

Kuluu katso reilummin keskeltä, niin saa myytyä nopeammin uudet. Ei huono!

ei pitä paikkansa, ainakaan koossa 225/40/18

olen aina pitänyt 0,5 enempi mitä ohje sanoo, tasaisesti kuluu ja hyvin rullaa

ei pitä paikkansa, ainakaan koossa 225/40/18

olen aina pitänyt 0,5 enempi mitä ohje sanoo, tasaisesti kuluu ja hyvin rullaa
Voinee olla eroja tokkopa. Keskimäärin sääntö on, että liika paine syö keskeltä ja liian vähän kuluu reunoilta enemmän.

lapio.jpg

Unohdit mut :cautious:

Onpa isoja hinnaneroja prätkän akuissa. Motonet 79 euroa ja Kärkkäisellä sama 38,90 euroa. Tilasin siis kärkkäiseltä, toki tuli 12 euroa postimaksuja.
Enkä unohtanut, sua ei voi mainita kun ääsjoen tiet menee tukkoon kun kaikki pakkiksen miehet ja osa naisista rynnii paikalle 😄

Lohi uunissa, perunoiden kanssa olisi varmasti taivaallista mutta mennään nyt riisillä.

Kävin tänään myös salilla, oli hiljaista. Myös fressin kuntosali sai hyväksyntäni vaikka odotin että onkohan se mistään kotoisin, mutta kyllä siellä treenit sai tehtyä.

Lähinnä laajat aukioloajat sekä sijainti oli syynä salivalintaan. Seuraavalle kerralle sitten omat musat mukaan siellä soi joku paska latino poppi aina silloin tällöin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom