vokot
asiallista keskustelua, Onely
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko se nyt Baarpuuri ennen vai mikä...Minä en edes tiedä mistä paikasta puhutaan, mutta kun välttämättömät kohteet ovat tiedossa ja lyllerrysmatkan päässä niin kaikki on hyvin.
Sohvalle nukahdus, tsek.
Oliko se nyt Baarpuuri ennen vai mikä...
Kelluva terassi ja virtaava vesi on ihan kiva juttutuo paikka väkevästi meikämustalaisan bannilistalla, koska: en pysty sietämään sitä, että henkilökunta&osa asiakkaista ej jaksa kävellä lähimmältä parkkialueelta a-alueelle vaan pitää ajaa henkilö/pakettiauto pyörätietä pitkin alueen välittömään läheisyyteen pellolle
ainakaan kolmeen Suveen ej ole`e tullut piipahdettua aluella tämän asian johtosta
e. viimeinen todistettavissa oleva piipahdos Irman kanssa Juhan nuksena 2016
mille vitun kääpiöille nuo on tehty?
Kiinasta
Kelluva terassi ja virtaava vesi on ihan kiva juttu
Mulle kans!
Mulle kans!
Meinasin kommentoida, että sama, mutta sitten muistin, että töissä oli kakkubuffet.Taitaa olla ensimmäinen päivä todella pitkään aikaan, kun en ole syönyt mitään makeaa.. vielä ois kyllä aikaa korjata tilanne esim. Fazerin sinisellä tai Kitkatilla..
Saat seuraavana työpäivänäsi SEKSissä.
Venttiseiska, ai että. Se oli kyllä Rajalla parasta, että pääsi kuskaamaan mukana niin teltat, tellut, ku viestivälineetki. Kaikki oli mukana yhellä ryhmällä, ei eroteltu viestiä ja pioneereja yms... ☺Mikähän muuten @Sylverö n kutsumerkki eli call sign on.
Jos siinä Kuopion kohdalla viritellään LV 217 eli vanha kunnon venttiseiska tulille.
Ei tarvii olla kuin yhden vuorokauden lukematta niin aivan liikaa tekstiä, turhaa sellaista mutta niin perin viihdyttävää.Ei hele, muutaman päivän ku jää takamatkalle, niin ei tätä ketjua saa lukemalla kiinni, ku väsy iskee.
#töissä #tulvasuojelu #suurtulva #jokohansehelpottaa #helteistähuolimattaennusteetlaskee
Pistäpä kuvia.Mä olin vähän tyhmä ja kuvasin itteeni rengastunnilla. Näytän ihan palaneelta lihapullalta. Hyi.
Mie mietin, että miten opettajalla alkoi kesäloma jo 10.5.? Ja vain viikon?Meinasi aivot sulaa kun yritin tuosta 10.5 viikon kesäloma saada tulevaa päivää. Onneksi selvisin hengissä. Suomessa desimaalierottimena pilkku. Ei mulla muuta.