Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ortospedeilyä. Hieman solmussa näitten kanssa nyt. Ei oikein tiiä mitä pitäis tehdä. Ei oo yhtä selkeetä hyvää ratkaisua. Nykyisissä hommissa olis töitä ja erikoistumispaikkakin suurinpiirtein tarjolla. Säännöllinen päivätyö. Sitten vaan miettii kuinka pahasti jää harmittamaan, jos ei käy kokeilemassa kirurgiaa. Kirurgian sais reunoihin, joten ei se hukkaan menisi, jos pätkän kävis tekemässä. Tietäisi vaan taas muuttamista toiselle paikkakunnalle, eikä toinen osapuoli ole ajatuksesta innoissaan. Joutuu aikalailla puntaroimaan asioita suuntaan ja toiseen.
Näin vierestä seuraten, se ei näytä olevan yhtään helpompaa toisella kertaa, jos pitää alkaa miettimään erikoisalan vaihtoa tai muita peliliikkeitä 😕

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monestiko ketjun kuntit pitäneet farmarinhousuja karanteeniaikana?

joka päivä

syy tälle, kotioloissa voi pitää veryttelyhousuja, mutta kun kotoota lähtee muualle niin aina farmarinhousut, ja joka päivä pitää jossain käydä ettei höperöidy:mökki, jos ei muuta niin etes ajelemassa henkilöautolla #ajankuluksi

polkupyöräilemässäkin tulee käytyä välillä farmarinhoustu jalassa, kun pyöräilyn tarkoutus on ajankulutus, onely
tästä hyvä esimerkki mennyt lavvantai, jolloin tein kaksi pyöräilyä farmarinhousuilla, päiväkahvi & saunakalja

Viimeksi muokattu:
Jos muuten kyseessä on jonkunlainen kullanhuuhdontalaitteisto, se pitäisi jotenkin saada mahtumaan kyytiin.
Kyllä tämä on vähän pienempi tuote. Ei tarvita edes nostopuomia sen siirtelyyn. Ainakaan suunnitelman mukaan.

Ilmatorjuntaa varten olisi voinut tehdä jalustan, hanhia kun on. Mutta ei nyt ehdi sitä enään.

En osaa suunnitella konetta enkä mitään kikkaretta. 13 vuotta sitten viimeksi koitin autocadia koulussa.

Niinhän se menee, vaikka on mukamas koneensuunnittelijan paperit niin eläessäni en ole suunnitellut ensimmäistäkään ns. teollista osaa tai tehnyt yhtään kunnollista CAD-piirustusta opiskeluaikojen jälkeen.

Olen vain sellainen jokapaikan häslä, joka yrittää pitää erilaisia lankoja käsissään ja hommia sekä laitteita pyörimässä. Toki opinnot ovat aikanaan antaneet sekä yleisen teknisen ymmärryksen että kyvyn opiskella asioita itsekin niin, että on pystynyt pitämään yllä sellaista monipuolisuutta jossa pystyy toimimaan niin tekniikan eri osa-alueiden kanssa kuin vähän talouden ja välillä aika monen muunkin asian parissa. En siis missään nimessä sano opintojen menneen hukkaan, päinvastoin, mutta kovasti ne opinnot ja työelämä ovat ihan eri planeetan asioita.

Mutta erittäin hyvä jos saamma lisää koneinssejä.

Trolleiksi pakkiksen OT-ketjuun siis? Tännehän me kaikki päädymme.

Minä ja mun harva pää. Olin tilannut katsastusajan ja olin aamulla klo 8 konttorilla. Ei löytynyt listasta, mutta joo, olin vaan päivää liian aikaisin :cautious:

Mitähän ne sanoo jos etukilven tilalla on tarralla rekisterinumero?
Toivottavasti katsurin mielestä autossa ei ole liian leveät takarenkaat. Kuinka tarkkaa se on että rengas ei tule kaaren yli?

"ZU-23-2 on käytössä Suomen puolustusvoimissa nimellä 23 Ilmatorjuntakanuuna 61 (23 ItK 61) sekä Patrian ja Instrumentointi Oy:n modernisoituna versiona nimellä "23 Ilmatorjuntakanuuna 95" (23 ItK 95). Kummastakin versiosta käytetään lempinimeä Sergei. Suomalainen vuonna 1995 modernisoitu versio käyttää tähtäinlaitteessa digitaalista laskinta.
Suomen merivoimien käytössä on 23 mm:n laivatykkimuunnos versioina 23 M74, 23 M77, 23 M80 ja 23 M85. M85-lavetista voidaan tykit irrottaa ja korvata kuudella Mistral-ilmatorjuntaohjuksella"
Oli sitten hanhi tai ryssä nauru niiltä pääsis kun sergei alkais tulittaa...

Pitäisiköhän korvata tuo siirrettävän ilmastointilaitteen naurettava kangaspoistoputki kunnon eristetyllä jöötillä.

Ja naisiakin pyörii jaloissa niin ettei tiedä mitä niiden kaikkien kanssa tekisi, kyllä tuo tekijämiehen elämä kuulostaa hienolta.
Ei pyöri, nyt menee aika töissä ja treenatessa niin jaksa moisia hömpötyksiä.
Silloin kun oli se finanssikriisi 2009 ja hiljeni mullakin työt ihan hitosti niin oli ihan siinä ja tässä etten koittanut ammattikorkeaan, tuskin olisi mun pää kuitenkaan kestänyt.
Vaikka tässä nytkin istun kotisohvalla tekemässä ns. toimistohommia joita on ihan oikeasti aika perhanasti niin silti miettii että oishan sitä voinut lukea enempi niin ois haalarihommia vähempi.

Aamupaino 64.5 kg. Ennen saleilua olleella tasolla nyt. Edelleen olomuoto löysähkö, kesäkunto kaukana. Lähtökuvat olisi ollu kivat, näkisi mitä tapahtunut. Oma arvio, ettei mitään.

Minä ja mun harva pää. Olin tilannut katsastusajan ja olin aamulla klo 8 konttorilla. Ei löytynyt listasta, mutta joo, olin vaan päivää liian aikaisin :cautious:

Mitähän ne sanoo jos etukilven tilalla on tarralla rekisterinumero?
Toivottavasti katsurin mielestä autossa ei ole liian leveät takarenkaat. Kuinka tarkkaa se on että rengas ei tule kaaren yli?
Riippuu ihan konttorista ja varmasti myös tennishameen helman pituudesta.

IMG_20200527_104230.jpg
Kuulemma naisellinen sukka. En ymmärrä. Ihan hyvä koon 46 sukka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom