Nyt ei vissiin tarkoitettu kuitenkaan haarakonttoria?Riippuu ihan konttorista ja varmasti myös tennishameen helman pituudesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei vissiin tarkoitettu kuitenkaan haarakonttoria?Riippuu ihan konttorista ja varmasti myös tennishameen helman pituudesta.
Tuota just ajattelin että onneksi se aika on huomenna, koska tänään oli viileämpi aamu ja olin housut jalassa matkassa. Huomenna voisin pistää jonkun lyhyemmän mekon päälle kun on taas lämmintä luvassa.Riippuu ihan konttorista ja varmasti myös tennishameen helman pituudesta.
Eipä se niin justiinsa tuon kanssa ole
Oxycontin 10 mg.Näinhän Kajsna myös kirjoittaa asiakkaan reseptiin!
No tuota... on kyllä jotenkin todella vaikea ottaa belfietä, en oo vielä onnistunut ottamaan sellaista missä näkyisi muutakin kun tennishametta. Taitaa olla harjoituksen puutetta.Poppis on nyt saatu pari kertaa houkuteltua pistää naamattomia selfieitä tänne kun alkoi jengi epäilee että ei oo puheilla katetta - oli. Mut nyt alkaa toi tennishame teasaus kohta olee sitä luokkaa että ehkä sekin pitäisi todistaa jossain vaiheessa? ;)
Kauempaa aikalaukaisulla.No tuota... on kyllä jotenkin todella vaikea ottaa belfietä, en oo vielä onnistunut ottamaan sellaista missä näkyisi muutakin kun tennishametta. Taitaa olla harjoituksen puutetta.
Täsmensin vähän.Lattialta, takaviistosta, kumartuen ja aikalaukaisulla.
Joo, ja mä oon nähnyt.Kulfie onneksi paljon helpompi ottaa.
Olen kuullut.
Tasan 0.Monestiko ketjun kundit pitäneet farmarihousuja karanteeniaikana? Minulla taitaa olla reilun 2 kuukauden saldo 2 kertaa..
Missä kuvat????Poppis on nyt saatu pari kertaa houkuteltua pistää naamattomia selfieitä tänne kun alkoi jengi epäilee että ei oo puheilla katetta - oli. Mut nyt alkaa toi tennishame teasaus kohta olee sitä luokkaa että ehkä sekin pitäisi todistaa jossain vaiheessa? ;)