Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomio @Joxuz

Tänään kun olin työmaalla, päiväkäsky oli saapunut.

e7-Akw6z0.png

Totta. Ehdotan että lavalle asetetaan pressu ja siitä tehdään retkimallin uima-allas.
"Lokan tekojärvi on Euroopan unionin suurin tekojärvi, mikäli ei lasketa mukaan padottuja merenlahtia. Alimman vedentason kohdalla (240m mpy) tekojärven pinta-ala on 216 neliökilometriä ja ylimmällä tasolla (245m) 418 neliökilometriä"

Siinä mahtuu kyllä uimaan. Sikäli mikäli ei ole jäässä.

"Lokan tekojärvi on Euroopan unionin suurin tekojärvi, mikäli ei lasketa mukaan padottuja merenlahtia. Alimman vedentason kohdalla (240m mpy) tekojärven pinta-ala on 216 neliökilometriä ja ylimmällä tasolla (245m) 418 neliökilometriä"

Siinä mahtuu kyllä uimaan. Sikäli mikäli ei ole jäässä.
Voi olla parempi idea uida järvessä. Ämpäripelillä lavan täyttäminen ottaisi ehkä liikaa aikaa.

On eräs kampe tuloillaan reissuun. Vaatii vielä vähän ticcailua ja suunnittelua. Eli melkein tehty, kun jo puoliksi suunniteltu. Palaan asiaan, kun olen saanut projektin alkuun tai jopa valmiiksi. Aikaahan tässä on.

Eikös @gonzaless ollu konetekniikan insinööri? Tai ainakin jotain sinne päin. Ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

muoks. liikuntatieteellisessä ja kauppakorkeassa parhaat bärseet ainakin tässä kaupungissa.

Meinasitko ns. jollekkin puukotusalalle? Luu-, pehmee vai jotain siltä väliltä. Alojahan on monia.
Ortospedeilyä. Hieman solmussa näitten kanssa nyt. Ei oikein tiiä mitä pitäis tehdä. Ei oo yhtä selkeetä hyvää ratkaisua. Nykyisissä hommissa olis töitä ja erikoistumispaikkakin suurinpiirtein tarjolla. Säännöllinen päivätyö. Sitten vaan miettii kuinka pahasti jää harmittamaan, jos ei käy kokeilemassa kirurgiaa. Kirurgian sais reunoihin, joten ei se hukkaan menisi, jos pätkän kävis tekemässä. Tietäisi vaan taas muuttamista toiselle paikkakunnalle, eikä toinen osapuoli ole ajatuksesta innoissaan. Joutuu aikalailla puntaroimaan asioita suuntaan ja toiseen.

Trepanaatiospesialistiksi.

Gersdorff_-_Sch%C3%A4delwunde.jpg

Enpä olekaan pitkään aikaan tehnyt trepanaatiota. Vaikein vaihe: kumpi puoli. Tohon kuvan kohtaan ku poraa, tulee verta, ns. PALJON. En suos koht.

e: pitäs varmaan kattoa moneenko päähän olen oikein porannut..10-20?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom