Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskaltaa. Mulle auttaa hyvin myös 600 mg magnesiumia että saa unta.Uskaltaako melatoniinia ottaa ilman reseptiä?
Joo.Uskaltaako melatoniinia ottaa ilman reseptiä?
Tää oli siksi kun ihmiset on ihan vitun idiootteja.Joo.
Eipä se niin justiinsa tuon kanssa oleTää oli siksi kun ihmiset on ihan vitun idiootteja.
Kun paketissa lukee 2mg ilta niin ei voi syödä samoja ilman reseptiä kun lääkäri määrännyt aiemmin 3mg,
No ei ole ei mutta nyt yhdessä ryhmässä nuo jauhaa että on kolmiolääkettä jne... vittu että poraa reikää mun päähän.Eipä se niin justiinsa tuon kanssa ole
Eikös @gonzaless ollu konetekniikan insinööri? Tai ainakin jotain sinne päin. Ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
muoks. liikuntatieteellisessä ja kauppakorkeassa parhaat bärseet ainakin tässä kaupungissa.
"ZU-23-2 on käytössä Suomen puolustusvoimissa nimellä 23 Ilmatorjuntakanuuna 61 (23 ItK 61) sekä Patrian ja Instrumentointi Oy:n modernisoituna versiona nimellä "23 Ilmatorjuntakanuuna 95" (23 ItK 95). Kummastakin versiosta käytetään lempinimeä Sergei. Suomalainen vuonna 1995 modernisoitu versio käyttää tähtäinlaitteessa digitaalista laskinta.Hanhet vieneet jo kuminatkin pellosta.
Nyt on tosi kyseessä kuntit, lyijyä ilmaan. Suosittelen.
Jos muuten kyseessä on jonkunlainen kullanhuuhdontalaitteisto, se pitäisi jotenkin saada mahtumaan kyytiin.Voi olla parempi idea uida järvessä. Ämpäripelillä lavan täyttäminen ottaisi ehkä liikaa aikaa.
On eräs kampe tuloillaan reissuun. Vaatii vielä vähän ticcailua ja suunnittelua. Eli melkein tehty, kun jo puoliksi suunniteltu. Palaan asiaan, kun olen saanut projektin alkuun tai jopa valmiiksi. Aikaahan tässä on.
muuttamista toiselle paikkakunnalle, eikä toinen osapuoli ole ajatuksesta innoissaan
Aika taukoa muutenkin kun yhdetkään ei mahdu perseen kohdalta päälle.Monestiko ketjun kundit pitäneet farmarihousuja karanteeniaikana? Minulla taitaa olla reilun 2 kuukauden saldo 2 kertaa..