Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luomen poisto?Kävin tohtori paiseella! Tämän ketjun innoittamana. Enkä siltikään olis uskaltanut, mutta anoppi saatana varas ajan kun puhuin asiasta ääneen. Mutta nyt se on ohi.
katso liitettä 218220
edit. Oli muuten farmarihousut jalassa! Ekaa kertaa sitten helmikuun. Mallia jack and jones.
Luomen poisto?
Mun pitäs käydä pari otattaa pois.
Mulla oli pohkeessa yksi iso luomi joka poistettiin, yllättäen tikit repes ja siinä melkoinen arpi nyt.Joo. Ei onneks oo luomia, muuta kuin ison punkin näkönen luomi kaulassa. Törkeän näkönen ja paidan sauma ja kaulakorut hinkkas. Kesti 10 vuotta ennenku uskalsi mennä poistaa. Nyt se on veks. Eikä sattunu.
arpi nyt.
Mulla on päässä muutenkin arpia niin ei tunnu missään ja nehän vain lisää katu-uskottavuutta!Könstäkin saa tuohon luultavasti melko komean arven.
Eli pukataan muille rahaa 9+5 lähestulkoon, roposia paketista kotimaahan.Kuinka syvälle suohon uppoamme tämän myötä
Maria Ohisalo: Nyt on pelastettava EU ja euro | Verkkouutiset
Vihreiden puheenjohtajan mukaan komission ehdotus on mittaluokaltaan ja rakenteeltaan riittävä.www.verkkouutiset.fi
Kossua koneeseen ja vähän puukkoa näytät.Mitenkäs toi hei oikein menee jos haluan eroon luomista niin ottaako useamman kerrallaan?
Soitto yksityiselle ja puukon alle varmaan helpointa?
Eli suhteella 80:1Eräs arabi tarjosi muijastani 20 kamelia. Hyväksyin tarjouksen.