Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt alkoi etäkoulutussäätäminen.

Eipä irronnut erikoistumispaikkaa tälle keväälle. Haastattelusta 8.25/10 pistettä, mutta työkokemus nolla, joten siihen jäi. Eipä sinällään yllätä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lumitilanne?
Lähimpien mittauspisteiden keskiarvoa kun katsoo, niin se on noin puolisen metriä.
Mutta itse laatimani ennuste näyttää että tuosta sulaa vähintään puolet pois seuraavan viikon aikana, jos sääennusteet pitää paikkansa.
Eli parin viikon päästä löytyy vielä varjopaikoista materiaalia korppijuomien jäähdyttämiseen.

Lähimpien mittauspisteiden keskiarvoa kun katsoo, niin se on noin puolisen metriä.
Mutta itse laatimani ennuste näyttää että tuosta sulaa vähintään puolet pois seuraavan viikon aikana, jos sääennusteet pitää paikkansa.
Eli parin viikon päästä löytyy vielä varjopaikoista materiaalia korppijuomien jäähdyttämiseen.
Se olisi optimaalisin tilanne. Pienet lumitilkut plussaa virvokkeiden ym ym jäähdytykseen.

Mutta, se on seuraava viikko. Komeeta.

Oli niin hyvää, että meinas päästä huuto!
Nimittäin bbq-possu Lounasmatilta. Kunnon palasia, mutta sellaista kun haarukalla kevyesti painaa, niin lohkeilee ja oikein nami soosi.

Jahas. Tuli maksettua ensi kuun salimaksu. Eli erittäin pitkäksi venähtänyt salitauko vetelee viimeisiään, ensi viikolla sinnekin taas rimpuilemaan.

Kesä on saapunut. Kansa on vapauttanut itsensä talvipompasta ja toppahousuista. Aikamoista röllykkää ja tytinää näkyi paljon.

Suomalaiset eivät ole kovin kaunis kansakunta. Parempi runsaasti vaatetettuna.

Jos nyt nämä omat säärikarvat niittäisi iltapuhteena.

Kesä on saapunut. Kansa on vapauttanut itsensä talvipompasta ja toppahousuista. Aikamoista röllykkää ja tytinää näkyi paljon.

Suomalaiset eivät ole kovin kaunis kansakunta. Parempi runsaasti vaatetettuna.

Mutta kuitenkin ollaan vähän kauniimpia kuin britit.

Havaitsin kyllä tänään samaa ihmisten paljoutta ja paljasta pintaa itse kuljeskelin huppari päällä ja hikoilin kuin pieni sika.

Meh.. olen yrittänyt nukkua yövuoroa varten mutta nämä ekat ovat pahimpia eikä hommasta oikein tahdo tulla mitään on vielä yövuorojen pisin yö edessä. Noo kahvia monta pannullista.

Hoh hoh, vuodenvaihteen lämmittelypainoilla jos saa tiukan 6 niin saa olla onnellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom