Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli mieleen nuoruuden snifferit. Oli se komiaa, tulta ja tappuraa. Nenäänkin pienet imasut.

Seuraavana päivänä sieraimet kipeenä darran lisäksi.

4A20EDB0-71AA-45FA-B17C-DC505A8E779A.jpeg
Ilta pistona kaverin kanssa tosi hankala heittoisesta mettäpurosta elämäni eka puronieriä. Tästä tulee hyvä kesä. Ihan helvetin hiki oli muuten, hiostavat tollaset kurahousut rämpimiseen.
Varmaan kilon kokoinen herra taimen kävi näyttämässä selkäänsä, mutta ei tullut.

Ihan vähän leikin kyykkymasiinalla, äsken yritin nousta sohvalta niin olin turvallani lattialla.

Hankalan näköstä touhua tuo konjakin nauttiminen.

Olen tähän saakka luullut, että en vain oikein pidä konjakista, kun en sitäkään kykene yhtä hörppyä enempää nauttimaan raakana,
mutta kyse onkin koko ajan ollut siitä, että minulla ei ole konjakin nauttimiseen vaadittavaa välineistöä eikä osaamista.

Meneeköhän tuo niin, että mitä kalliimpi konjakki, niin sitä työläämpää ja näyttävämpää nauttimista?

Olen tähän saakka luullut, että en vain oikein pidä konjakista, kun en sitäkään kykene yhtä hörppyä enempää nauttimaan raakana,
mutta kyse onkin koko ajan ollut siitä, että minulla ei ole konjakin nauttimiseen vaadittavaa välineistöä eikä osaamista.

Meneeköhän tuo niin, että mitä kalliimpi konjakki, niin sitä työläämpää ja näyttävämpää nauttimista?

Rainbow Colan kanssa pystyy nauttimaan hienon konjakin nyansseista pitkäkestoisesti ilman alkoholin kieltä turruttavaa vaikutusta. Vain aivot turtuvat pidemmän maistelusession jälkeen. Ja ehkä jalat.

Uusimpien tutkimusten mukaan (miehen) laihduttaessa myös kulli kasvaa.

Kyse ei siis ole siitä, että jölli näyttäisi isommalta mahan alta, vaan meicceli kasvaa absoluuttisesti.

En nyt laita tähän viitteitä.

Uskokaa nyt vaan.

Mikä ikinä ketäkin kiihottaa, mulla kasvaa lähinnä oikean naisen käsittelyssä tai nettiviihdettä seuratessa

- 9h unet. Ei huono.

- Paino 65.1kg. Saleilu nostanut painoa 1.5-2 kg. Näyttää käyrällä hieman kurjalle, mutta eiköhän tämä painon tiputtelu tässä ole edistynyt.

- Kohta etäluento. Erittäin huonolla informaatiolla olen ollut asiasta. Mutta oletuksen mukaan tänään ja huomenna opiskelua.

- Hiipinyt mieleen ajatus vaatteiden ostamisesta, kesäksi jotkut housut, paita, parit kengät... Alkaisi oikeasti tarvitsemaan. Hyvät aurinkolasit olisi myös kivat. Näköjään paljon ostettavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom