Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Discraft on nykyään trendikäs merkki, kun Pauli heittää :D Kuulostaa kyllä vähän reilulta hinnalta, mutta on nuo ainakin asiakiekkoja. Mulla taitaa olla aika vastaava Buzzz. Enemmän tulee heitettyä SS:ää, mutta tuokin kyllä jatkuvassa käytössä varsinkin tuulisemmalla kelillä.

Täällä kun kävin eka kertaa Laajavuoressa heittämässä (hemmetisti jyrkkiä rinteitä), niin kolme kiekkoa jäi sille kierrokselle. Sen jälkeen ei samanlaista katastrofia ookkaan sattunut. Koputetaan puuta :D Eihän noista konkurssia tule, mutta v*tuttaa kyllä, jos häviää tuttuja kiekkoja.

Joo Pauli saa miltsin neljään vuoteen niin pitää se jollain kustantaa :D
Mutta vaikutti erinomaisilta kiekoilta, en ehtinyt koittaa muuta kuin Lunaa. Heittoputterilta vaikutti. Buzzz tuntu kans todella hyvältä käteen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulta ei tämä etäopiskelu oikein suju tässä töiden ohella. Kaikki retajaa, kun keksin koko ajan jotain muuta tekemistä, ettei vaan tartte avata konetta.

Mun kaapit ei ole koskaan olleet näin hyvässä järjesteyksessä..
 
adb.png
 
Oisko kerrankin hyötyä että minulla on uljas tuulenhalkoja?
Siitäpä tuli mieleen kun joskus keräsin syystä tai toisesta kierroksia niin sieraimet kuulemma alkoi laajenemaan, olen kuullut että tämä on totta mutta onko kukaan huomannut tai huomautettu moisesta?
 
Hei kaikki tinurit.
Millainen on hyvä hitsausmaski? Suosituksia?
Automaattimaski toki, ja rälläköinnin pitää onnistua samalla maskilla.
 
Oisko kerrankin hyötyä että minulla on uljas tuulenhalkoja?
Siitäpä tuli mieleen kun joskus keräsin syystä tai toisesta kierroksia niin sieraimet kuulemma alkoi laajenemaan, olen kuullut että tämä on totta mutta onko kukaan huomannut tai huomautettu moisesta?
Tarkennuksena vielä, se on ku ruutisarvi?
 
Back
Ylös Bottom