Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä kuulostaa vähän järjestelyltä, jossa asunnossa on vaimon tavaroita ja yhteisiä tavaroita. Miehen tavarat kulkeutuvat sitten varaston kautta pikkuhiljaa kaatopaikalle... 😁

Meinasin sanoa jotain myös yhdestä vaimon sisaruksista...😬
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Me oltiin broidin kanssa bookattu jo tallinnan heittokierros kesälle. Hän kävi asuntoautolla epsanjassa viime syksynä, oli matkan varrella Tallinnassa pari päivää heittämässä. Mielettömän hienoja ratoja sielläkin. Korona sotki tietty suunnitelmat.
Meillä on tarkoitus joku kotimaan turnee ainakin heittää. Ulkomaat jäänee tosiaan koronasta johtuen käymättä tältä kesältä.

Mitä mieltä tohtorit / tohtorinnat @TJJ & @Kajsna lisääntyvätkö etävastaanotot koronan jälkeenkin sellaisissa keisseissä, jotka eivät tapaamista tarvitse? Tykkään itse, ettei tartte rampata ihan turhan päiten paikalle, jos tarkoitus on vaan rupatella, mutta lääkärin duunien kannalta ei liene sama asia, joutuuko diagnoosia tekemään skype-ruudun välityksellä versus että ihminen on paikan päällä katseltavana.
 
Miten hemmetissä tuota romun määrää saisi vähennettyä kämpässä?
Ensinnäkin pitää aloittaa ostolakko. Et osta mitään roinaa ellei joku tärkeä mene rikki ja tarvitset sitä.
Sitten rupeat huone/laatikko/kaappi kerrallaan käymään läpi tavaraa, pistät raskasta pois tavaraa mitä et oo vuodessa käyttänyt.
 
Ensinnäkin pitää aloittaa ostolakko. Et osta mitään roinaa ellei joku tärkeä mene rikki ja tarvitset sitä.
Sitten rupeat huone/laatikko/kaappi kerrallaan käymään läpi tavaraa, pistät raskasta pois tavaraa mitä et oo vuodessa käyttänyt.

hups hemmetti... mut ku eilen oli eräässä verkkokaupassa alennuksista alennusta niin pakkohan sieltä oli ostaa mm. t-paita numero 47 ja kymmenes huppari
 
Tässä on tuota tavaroiden konmaritusta tullut harrastettua. Iso talo, talli, varasto ja 100 m^2 ullakkoa, niin tavaraa riittää. Aina on ollut tilaa laittaa johonkin odottamaan, että jos tulee tarvetta.

Kaatopaikalla käydessä huomasin, että muutkin ovat samaa tekemässä - varmaan kotiin linnoittautuminen on yksi innoittaja - oli nimittäin pikkasen porukkaa roskakuormien kanssa. Jonkin verran olisi käyttökelpoistakin, mutta koronan vuoksi ainakaan SPR ei ota mitään vastaan.
 
Tässä maassa suurin osa on aivopesty Ingvar Kampradin toimesta valkoiseen sisustukseen, joten kohderyhmä eli ihmiset edes jonkinlaisen oman maun kanssa, ovat pienempi ryhmä.

Toki myyntiä avittaisi sijainti. Hassusti en ole nähnyt tällä kadulla yhtään kämppää myynnissä pidempään aikaan.
Mulla musta keittiö, mustat ovet, musta kivitaso ja mustat kahvat. Oli rosteriset kodinkoneetkin, mutta heitin vittuun ja ostin valkoiset.

Nyt on alkanu musta tökkimään ja pahaksi onneksi loma lähestyy niin alkaa tulla liikaa aikaa. Pistin tarjouspyyntöä paikalliselle puusepälle jos höyläis saarnista mahdollisimman vaalean puun väriset massiivipuutasot. Ainakin kodinhoitohuone pakko vaihtaa kun siellä vitunrumat harmaat laminaattitasot, mutta optiona jos kukkaro kärsii niin mustat kivitasot vaihtoon myös. On vähän kylmä ja kolkko.

Tämä kuulostaa vähän järjestelyltä, jossa asunnossa on vaimon tavaroita ja yhteisiä tavaroita. Miehen tavarat kulkeutuvat sitten varaston kautta pikkuhiljaa kaatopaikalle... 😁
Jotain 12 vuotta asunu mun luona tuo eliö. Ei mulla oo vuosiin mitään omaa tavaraa. Jotakin pientä olen onnistunu piilottamaan autotallin kaappiin.

Ja frisbeet on hyvässä tallessa tietysti. Istun aina niiden päällä ettei ne lähde.

Meillä on tarkoitus joku kotimaan turnee ainakin heittää. Ulkomaat jäänee tosiaan koronasta johtuen käymättä tältä kesältä.
Tähän satakuntalasit päässä suosittelisin ehdottomasti satakuntaa. Harjavallassa yksi suomen seitsemästä AAA1 radasta. Aivan käsittämätön rata. Sitten porissa legendaarinen kirjurin jokirata (ylim. kiekkoja mukaan), jossa pidetty kisojakin. Kyläsaaressa erittäin hieno 18 väylää ja ehkä parhaiten hoidettu rata mitä itse olen käyny. Youtubessa Janne Alen on tehny näistä kaikista rata-esittelyt.
 
Sellainen päivä tänään taas, kele kun vätystää.
Muutto X2 hoiti kyllä kaikki tarpeelliset ja tarpeettomat tavarat pois, mulla ei ollut yhden yhtä huonekaluakaan .
Ei ole käytännössä yhtään mitään ylimääräistä romua tällä hetkellä.
 
hups hemmetti... mut ku eilen oli eräässä verkkokaupassa alennuksista alennusta niin pakkohan sieltä oli ostaa mm. t-paita numero 47 ja kymmenes huppari
Aina voi aloittaa huomenna. Ja aina voi/pitää hyödyntää alennuksia koska säästää rahaa jonka voi sijoittaa sitten edelleen.:LOL::cool:
 
Mulla on edelleen vauva-asteella.

Screenshot_20200511-220516_QuickPic~02.jpg

Mitä mieltä tohtorit / tohtorinnat @TJJ & @Kajsna lisääntyvätkö etävastaanotot koronan jälkeenkin sellaisissa keisseissä, jotka eivät tapaamista tarvitse?

Ne jotka ei tarvi fyysistä kontaktia on hoidettu puhelimessa jo pitkään.

Onko peräti Aji Cristal? Siinä on kyllä hyvä tsili kaikenlaiseen käyttöön ja kiva kasvattaakin muistaakseni.

Jåå, ån.

josko saataisiin Kimi vielä kerran ferrarille ja siellä ura loppuun....

Eikö se niin ole sanonut jo vuosia sitten että ferrari on viimeinen talli? 😁
 
Muutto taas vaatisi jonkun 150k€ rahaa ja helvetisti tunteja vanhan kämpän myyntikuntoon laittamisen.

Etuovessa vain hakuseen mahdollisimman halpa talo mahdollisimman isolla tontilla niin alkaa säilytystilaa järjestymään eikä varmasti tule noin kalliiksi. Ja Espoossa sijainti myy tällä hetkellä melkein minkä tahansa luukun alta aikayksikön.
 
Ne jotka ei tarvi fyysistä kontaktia on hoidettu puhelimessa jo pitkään.
Njaa, en tiedä eroaako yksityiset lääkäriasemat julkisen puolen touhuista sitten jotenkin tässä suhteessa, mutta ihan tuollaista kuvaa en oo saanut omissa touhuissani alkuvuodelta. Minua ois kyllä juoksutettu paikan päälle ilman koronaa ihan vaan rupattelemaan..

Ehkä sit parempi kysymys on se, että voidaanko tota kuvalla varustettua etävastaanottoa hyödyntää jotenkin laajemmin jatkossa..?
 
Njaa, en tiedä eroaako yksityiset lääkäriasemat julkisen puolen touhuista sitten jotenkin tässä suhteessa, mutta ihan tuollaista kuvaa en oo saanut omissa touhuissani alkuvuodelta. Minua ois kyllä juoksutettu paikan päälle ilman koronaa ihan vaan rupattelemaan..

No yksityisellä sektorilla lasku on toki 3 kertainen kun juoksutetaan paikan päälle.
 
josko saataisiin Kimi vielä kerran ferrarille ja siellä ura loppuun....
Kimi on hyvä ajamaan mutta sillä on myös kilahtanut menestys nuppiin minkä vuoksi ego häiritsee ajamista. Jos hän oppisi nöyremmäksi, oppisi katsomaan peiliin niin voisi vielä voittaa paljon.
 
Perse, vähän kun selaili etuovea niin eihän 150k€ laina riittäisi mihinkään vaikka tästä saisi sen 200k€.
 
Miten hemmetissä tuota romun määrää saisi vähennettyä kämpässä?

Oli kyllä onni kun kerrostalon pihaan tuli talon asukkaille tarkoitettu roskalava, pääsi paljosta eroon.

Mutta mun piti roudara sinne yksi vuodesohva, mutta se ois pitänyt purkaa pienempiin osiin että sen ois sinne jaksanu roudata, niin se jäi lopulta viemättä.
 
Back
Ylös Bottom