Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
^ Noita tulee pari kertaa vuodessa, mutta mun suurin ongelma taitaa olla elektroniikkaromu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä onni kun kerrostalon pihaan tuli talon asukkaille tarkoitettu roskalava, pääsi paljosta eroon.

Mutta mun piti roudara sinne yksi vuodesohva, mutta se ois pitänyt purkaa pienempiin osiin että sen ois sinne jaksanu roudata, niin se jäi lopulta viemättä.
Oletko varma että on romuille?
Meidänkin pihalle oli tullut haravointi/oksajätettä varten lava kun pihatalkoot niin joko siellä oli sohvaa ja ties mitä.
 
Kyllähän sitä tässä lähiviikkoina pitäisi vuokrata iso pakettiauto, että saapi kuskata autotallista kaiken turhan suoraan kaatikselle. Jotenkin sitä aina tuppaa sinne kertymään.
Se on se paikka mihin laitetaan kaikki sellainen, jolle ei ole mitään muuta paikkaa. Ja vaikka se ihan riittävän kokoinen talli onkin, niin kyllä sen nopeasti romulla täyttää.
Varsinkin nyt, kun on tuota remonttia tullut tehtyä ja samalla uusittua pikkuhiljaa huonekaluja, niin tuolla alkaa olla lähes kaikkea mahdollista mitä kotoa nyt ylipäätään löytyy.
 
Oletko varma että on romuille?
Meidänkin pihalle oli tullut haravointi/oksajätettä varten lava kun pihatalkoot niin joko siellä oli sohvaa ja ties mitä.

Joo siis tää oli ihan romuille tarkoitettu, vieressä oli myös ser jätteille tarkoitettu lava pääsi vanhasta mikrosta eroon ja rikkinäinen dvd soitin löysi kanssa tiensä pois kaapistani. Dvd soitin vaan ilmeisesti kelpas jollekin, niin mietin että oiskohan sillä ollut jonkinlaista arvoa.:D

Tai sitten toisen romu on toisen aarre, ehkä joku insinjööri on sen itselleen ottanut projektiksi.
 
Kimi on hyvä ajamaan mutta sillä on myös kilahtanut menestys nuppiin minkä vuoksi ego häiritsee ajamista. Jos hän oppisi nöyremmäksi, oppisi katsomaan peiliin niin voisi vielä voittaa paljon.

Mikä juttu tämä nyt oli? Kimi on Kimi.

Vähän kuin sanoisit että Henry Saari kun oppis olemaan panematta.


Onkohan täällä niin nuorta jenggiä, ettei edes tiedä Henry the Greattia? :D

Näin knoppitietona: on muute Porilainen!
 
Mä tein tuollaista tex mex laatikkoa, mutta korvasin tällä kertaa jauholihan kanalla. Tulipa muuten varsin hyvää siitä.
 
Back
Ylös Bottom