Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, näinpä näkyy olevan näillä kovakätisillä tosi pitkiä heittoja. Eaglekin varmaan piiskaa aikas pitkälle. Fore sillä on ainakin ihan käsittämätön.

Oli hieno tuo McBethin taivasantsa :) Tuotakaan en oikein tajua, miten nuo korkeat pitäs heittää, ettei kiekon nokka nouse pystyyn ja vauhti lopu siihen...

Ja mieletön käsi kyllä Gibsonillakin. Aika jännä tuo videon heitto, kun näyttää, että sillä lähtis tuo heitto vähän vartalolinjan takaa / yli kiertäen, mitä minun käsittääkseni pitäs välttää.. mutta näyttää se tietävän, mitä tekee, että heittäköön vaan tuollai 😁

Joo Eagle heittää samat kans. Ja kämmenellä 150m myös :D Oon kattellu youtubesta kaikki jomezpron, spintv, central disc golf ja disc golf finlandin kisat parilta viime vuodelta. Ja se jos mikä ei ole mikään meriitti. Ei ainakaan pillunsaannissa auta asiaa, päinvastoin.

Asiaan. Suomalaiset junnutkin kiskoo lättyä niin vitusti. Niko Rättyä näköjään kuvannut videon missä putteri lentää 141m, fairway 160m ja driverilla 170m. Ja vielä tuulessa ekalla yrittämällä:

 
Joo, pelkästään sinne. Mulla on autotallissa jo omat ja kotonakin on pienet pa-laitteet, mutta saunassa ollessa olisi kiva kuunnella rockenrollia.
 
Oon kattellu youtubesta kaikki jomezpron, spintv, central disc golf ja disc golf finlandin kisat parilta viime vuodelta. Ja se jos mikä ei ole mikään meriitti. Ei ainakaan pillunsaannissa auta asiaa, päinvastoin.

Asiaan. Suomalaiset junnutkin kiskoo lättyä niin vitusti. Niko Rättyä näköjään kuvannut videon missä putteri lentää 141m, fairway 160m ja driverilla 170m. Ja vielä tuulessa ekalla yrittämällä:
Kyllä minäkin noita aikas hyvin oon Youtubesta kelannut 😁 En kyllä kaikkia, mutta aika monta tuntia on tuohonkin tuhrattu. Mutta mukavahan niitä on kattoa jo ihan sillä, että näkee erilaisia ratoja ja väyliä. Tää Tsekin Konopiste ois esim. varsin makea päästä heittämään, mutta ei taida olla käytössä vuosittaisten kisojen ulkopuolella.

Ja joo, Rättyähän on kova. Se ja Mäkelä lienevät kv-läpimurron partaalla. Voi olla muitakin suomalaisia, ketkä noissa kv-kisoissa jo juosseet, mutta ei vaan muista. Toivottavasti korona ei pahasti sotke kuvioita. Mäkelän heitossa ei sillai mitään erityisen hienoa, mutta kova sekin vaan on.
 
Kyllä minäkin noita aikas hyvin oon Youtubesta kelannut 😁 En kyllä kaikkia, mutta aika monta tuntia on tuohonkin tuhrattu. Mutta mukavahan niitä on kattoa jo ihan sillä, että näkee erilaisia ratoja ja väyliä. Tää Tsekin Konopiste ois esim. varsin makea päästä heittämään, mutta ei taida olla käytössä vuosittaisten kisojen ulkopuolella.

Ja joo, Rättyähän on kova. Se ja Mäkelä lienevät kv-läpimurron partaalla. Voi olla muitakin suomalaisia, ketkä noissa kv-kisoissa jo juosseet, mutta ei vaan muista. Toivottavasti korona ei pahasti sotke kuvioita. Mäkelän heitossa ei sillai mitään erityisen hienoa, mutta kova sekin vaan on.

On loistavaa hupia katsoa. Kattelin yleensä yhden 30min pätkän joka ilta, kun kisoja oli. Hyvä selostus vielä big sexyltä.

Me oltiin broidin kanssa bookattu jo tallinnan heittokierros kesälle. Hän kävi asuntoautolla epsanjassa viime syksynä, oli matkan varrella Tallinnassa pari päivää heittämässä. Mielettömän hienoja ratoja sielläkin. Korona sotki tietty suunnitelmat.

Mäkelä kova, The memorialissa viides ja jäi heiton Mcbethistä. Seko rata. Paju on jenkeissä kiertäny vuosia ja mikäs siinä heitellessä kun kattoo faijan verotietoja :D Harrastuspohjalta osti oman kiekkomerkinkin. Muutama muukin suomalainen junnu noissa kiertää.
 
Miten hemmetissä tuota romun määrää saisi vähennettyä kämpässä?

Meillä vaimo vie jatkuvasti varastoon tavaraa mikä ei oo käytössä. Ja vähintään kerran kesässä vetää varastosta jok ikisen kikkareen ulos ja takaisin vaan todella tärkeät kamat. Vähänkään arvokas kama realisoidaan ja roskiin menevän paskan anoppi hakee ja vei mökille vintille. Onneks on vaimolla sisaruksia niin sen paskan selvittelyyn minä en koske.

Ja toimii. Vähän on kamaa sisällä ja vähän on varastossa. Autotallissa aina = auto. Ja työkalut siististi reikälevyssä.
 
Tuo vaimojuttu ollut hakusessa sen kolmekymmentä vuotta, joten nyt en nyt henkeä pidättele sen toteutumiseksi.

Muutto taas vaatisi jonkun 150k€ rahaa ja helvetisti tunteja vanhan kämpän myyntikuntoon laittamisen.
 
Tavaramäärän hallinta tapahtuu molemmista päistä: vaikka kokoajan olisit viemässä kirpparille ynnämuualle lahjoitukseen tavaraa, kokonaismäärä ei vähene mikäli kannat uutta sisään samaan tahtiin. Siihenkin kannattaa kiinnittää huomiota!
 
Futher olit unissani viime yönä!!!! Asiattomana kuten aina :love:
 
Meinaatko, ettei thai-hieromosisustus olisi myyntivaltti?

Tässä maassa suurin osa on aivopesty Ingvar Kampradin toimesta valkoiseen sisustukseen, joten kohderyhmä eli ihmiset edes jonkinlaisen oman maun kanssa, ovat pienempi ryhmä.

Toki myyntiä avittaisi sijainti. Hassusti en ole nähnyt tällä kadulla yhtään kämppää myynnissä pidempään aikaan.
 
Meillä vaimo vie jatkuvasti varastoon tavaraa mikä ei oo käytössä. Ja vähintään kerran kesässä vetää varastosta jok ikisen kikkareen ulos ja takaisin vaan todella tärkeät kamat. Vähänkään arvokas kama realisoidaan ja roskiin menevän paskan anoppi hakee ja vei mökille vintille. Onneks on vaimolla sisaruksia niin sen paskan selvittelyyn minä en koske.

Ja toimii. Vähän on kamaa sisällä ja vähän on varastossa. Autotallissa aina = auto. Ja työkalut siististi reikälevyssä.
Tämä kuulostaa vähän järjestelyltä, jossa asunnossa on vaimon tavaroita ja yhteisiä tavaroita. Miehen tavarat kulkeutuvat sitten varaston kautta pikkuhiljaa kaatopaikalle... 😁
 
Back
Ylös Bottom