Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Penkkilihas reenattu, aurinko paistaa, ihmisiä bongattu shortseissa ja t-paidassa ja pääskyset lentelee. Olikos tänään se mainostettu takatalvipäivä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla juuri päinvastoin kuin hr Vokotilla, eli kotona nukun aina alasti, mutta vieraissa paikoissa boxerit jalassa, yleensä myös jos menen vieraalle naiselle niin boxerit jalassa, tosin jos ne katoaa siinä illan/yön mittaan niin en mä niitä erikseen ala penkomaan takas.
Mä nukun kans alasti. Sitten on joskus ollut hankalia tilanteita jos menee jonnekin yökylään niin aina unohtuu ottaa joku t-paita yöpaidaksi mukaan.
 
Joksu nyt siivosti siellä!

Mutta asiaan liittyen minulla on muuten kysymys.

Jotkut miehet nukkuvat alasti, ja siinä on toki sitten monia hyviä puolia, jos on mahdollisuus penetroitua niin se käy kätevästi ilman välivaiheita. Ja onhan se ilman vaatteita oleminen sinänsä vapauttavaa ja kun on hyvä peitto ei palele. Eli minulta löytyy tälle ymmärrystä.

Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. :confused: yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Siinä menee hetki, että tottuu sellaiseen oikeaan vapauteen kun alkaa alasti nukkumaan. Sitten siitä vasta voi alkaa nauttimaan :giggle:
 
Mä nukun kans alasti. Sitten on joskus ollut hankalia tilanteita jos menee jonnekin yökylään niin aina unohtuu ottaa joku t-paita yöpaidaksi mukaan.

Mut ainahan mieheltä voi lainata sitä valkoista vähintään 2-3 kokoa liian isoa kauluspaitaa ja näyttää sexy as fuck =D Eiku jaa, ei sen kans varmaa voi nukkua... ei mitään, jatkakaa.
 
Screenshot_20200509-155131_QuickPic.jpg
 
Lihavuuden ylläpito on kallista touhua. Pieni kauppakierros ja -300€ katosi.
 
10.3 viimeinen kuntoilusalijumppa

yli 5 kiloa tippunu paino, kun eilen suåritin punnituksen, ei ole mitään asiaa mihinkään huhtapub/mallaskoskitapaamisiin näin kuihtuneessa kunnossa

onnekseni: ei minkäänlaatuisia ongelmia piipahdella niissä yksin #nauttimassa #terveydeksi #1.6
 
Kahvakuulia heiluteltu ja soutulaitetta kiskottu. Jos sitten vaikka pienet päikkärit.
 
10.3 viimeinen kuntoilusalijumppa

yli 5 kiloa tippunu paino, kun eilen suåritin punnituksen, ei ole mitään asiaa mihinkään huhtapub/mallaskoskitapaamisiin näin kuihtuneessa kunnossa

onnekseni: ei minkäänlaatuisia ongelmia piipahdella niissä yksin #nauttimassa #terveydeksi #1.6
4 kiloa sulanut lihaa täälläkin parissa kuukaudessa. Saa nähdä koska salille seuraavan kerran.
 
Back
Ylös Bottom