Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aamu käyntiin New York -juustokakulla ja kahvilla. Ohjelmassa ei liene kuin lorvimista ennen puolta päivää, jolloin heittämään.

Koodailla pitäs, mutta kerkeää huomennakin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hieno luola Kirkkonummella.
1589000796559.png

 
Mä nukuin 23-6 ja päikkärit 7-9. Jälkimmäiset sohvalla, en oo vieläkään päässyt ylös sohvalta, pitäis kyllä kun lääke pitää ottaa viimeistään klo 10.
 
Nukahdin klo 23 jälkeen ei tarkempia muistikuvia, heräilin joskus 04:30 mutta nukahdin uudestaan. Muistaakseni heräsin toisenkin kerran joskus kuuden aikoihin nukahdin taas ja heräsin 8:15 ja lepäilin sängyssä ainakin puoli tuntia.
 

Ai että, aikoja, jolloin ammattiylpeys oli asia, jonka takia järjestettiin kisojakin.

Mainittu myös "takertuu kuin mies avioliiton hätäsatamaan" ja "mutta vanhojen poikien tiellä eivät houkutukset viihdy". :LOL:
 
Apk haettu.

Kattelin kyllä että jos sen jättäisi tuonne kuormurin lavalle niin voisi erämaassa nykäistä aggregaatin käyntiin ja laittaa tiskit koneeseen.
Joxuz tekaisisi nopeasti painevesiautomaatin jauhesammuttimen säiliöstä ja vanhasta autoradiosta.
 
Apk haettu.

Kattelin kyllä että jos sen jättäisi tuonne kuormurin lavalle niin voisi erämaassa nykäistä aggregaatin käyntiin ja laittaa tiskit koneeseen.
Joxuz tekaisisi nopeasti painevesiautomaatin jauhesammuttimen säiliöstä ja vanhasta autoradiosta.
McGyver and Crocodile Dundee on the Road.
 
Huomenta 😴 kahvia kiitos.

Joo mäki oon kattellut rivareita, ja kaiken hyvän päälle on sit mahdollista noi munan esiinvetohommatkin. :giggle:
 
allekirjoittanut asunut,omassa,rivitalohuoneistossa n.17v eikä munaa ole ollut, eikä tulossa

että älkää vetäkö,ketjussa,liian suurta yhtäläisyysmerkkiä munan ja rivitalon välimerkiksi

YoursVesa
 
Nyt olen hämmentynyt.
 
Back
Ylös Bottom