Kun pääsis tohon ”edes”.
Ei oo muutamaan viikkoon enää kinostellu. Eilenkin vedin ihan överiks ja söin vähän karkkia. Ihan pienen n. 400 gramman pussin.
Kun pääsis takas tohon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun pääsis tohon ”edes”.
Ei oo muutamaan viikkoon enää kinostellu. Eilenkin vedin ihan överiks ja söin vähän karkkia. Ihan pienen n. 400 gramman pussin.
Jos sitä taas ens viikolla...Kun pääsis takas tohon.
saunakaljathan
Kun pääsis takas tohon.
Katoin vanhoja kuvia ja masennuin. Pitäs treenata.
Itsehän nukun alasti, joten voin luokitella porilaisena paskapuheeksiJoksu nyt siivosti siellä!
Mutta asiaan liittyen minulla on muuten kysymys.
Jotkut miehet nukkuvat alasti, ja siinä on toki sitten monia hyviä puolia, jos on mahdollisuus penetroitua niin se käy kätevästi ilman välivaiheita. Ja onhan se ilman vaatteita oleminen sinänsä vapauttavaa ja kun on hyvä peitto ei palele. Eli minulta löytyy tälle ymmärrystä.
Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Rupes vähän seisomaan noista kuvista, mutta hätistin luunapilla pois.
Alkaa kolmenkympin tienoilla ja kiihtyy kammottavasti neljänkympin alamäen jälkeen
Olen napannut jo kolme olutta. Kolisee niin penteleesti