Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joksu nyt siivosti siellä!

Mutta asiaan liittyen minulla on muuten kysymys.

Jotkut miehet nukkuvat alasti, ja siinä on toki sitten monia hyviä puolia, jos on mahdollisuus penetroitua niin se käy kätevästi ilman välivaiheita. Ja onhan se ilman vaatteita oleminen sinänsä vapauttavaa ja kun on hyvä peitto ei palele. Eli minulta löytyy tälle ymmärrystä.

Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. :confused: yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Itsehän nukun alasti, joten voin luokitella porilaisena paskapuheeksi 😄

Tietty jos joku jesarilla teippaa reiteen, on kivempi ettei teippi tartu lakanaan.
 
Viimeksi muokattu:
Eli saunakaljathan tässä pitää tähän konkurssiin vielä hakea. V2 tulille. Farmarinhousut jalassa.

onneksi löytyy: hyllystä

30566758-FCE5-4CAE-A668-D7EB876E8329.jpeg
 
Kyllä sitä varmaan myöhemmin pitää käydä ostamassa sipsejä tai jotain vastaavaa. Onhan se kuitenkin viikonloppu.
Tää oma painonpudotusrojekti on sellainen, että arkena syödään siististi, mutta viikonloppuna voipi ottaa vähän rennommin.

Eikä ole mikään kiire tällä hommalla.
Kolmessa viikossa lähtenyt 1.5kg, se on ihan riittävä tahti se.
 
Luulin seuraavani terveellistä sivustoa, koska lievästi obeesina tarvitsen tukea reippaaseen elämään. Mutta täällä vaan vedetään viinaa ja syödä mässytetäàn ylenmäärin :eek:

Mieskuvat on kyllä jees.
 
Olen napannut jo kolme olutta. Kolisee niin penteleesti kun syönyt vain suklaapatukan tänään.

No ihan juuri menee possunsydäntä uppoöljyyn.
 
Back
Ylös Bottom