Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikeastiko, varmasti? Ettet omista taloyhtiön osakkeita, jotka oikeuttavat asumaan tietyssä huoneistossa?

Kyllähän omistusasumista rivitaloissa tapahtuu, juuri kuvailemallasi tavalla. Minä ainakin ymmärsin :giggle:
 
Joksu nyt siivosti siellä!

Mutta asiaan liittyen minulla on muuten kysymys.

Jotkut miehet nukkuvat alasti, ja siinä on toki sitten monia hyviä puolia, jos on mahdollisuus penetroitua niin se käy kätevästi ilman välivaiheita. Ja onhan se ilman vaatteita oleminen sinänsä vapauttavaa ja kun on hyvä peitto ei palele. Eli minulta löytyy tälle ymmärrystä.

Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. :confused: yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
 
Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. :confused: yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?

henkilökohtainen näkemys:

varmaan satarosenttisesti tottumiskysymys, Minä: tottunut nukkumaan housut jalas, mutta hotellissa irrottaudun arjesta ja nukun munasillaan, niin on se outo tunne kun liikettä kääntyillessä ei ole mikään rajoittamassa

kyllähän siihen varmaan tottuis jos nukkuis aina ilaman housuja
 
#munailua

Screenshot_20200509-122338_QuickPic.jpg
 
Sellainen puolijäykkä unierektio on kyllä kaunis :giggle: nukkuva mies nyt on suloisinta muutenkin koskaan :heart:
 
Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. :confused: yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?

Mulla juuri päinvastoin kuin hr Vokotilla, eli kotona nukun aina alasti, mutta vieraissa paikoissa boxerit jalassa, yleensä myös jos menen vieraalle naiselle niin boxerit jalassa, tosin jos ne katoaa siinä illan/yön mittaan niin en mä niitä erikseen ala penkomaan takas.
 
Mulla juuri päinvastoin kuin hr Vokotilla, eli kotona nukun aina alasti, mutta vieraissa paikoissa boxerit jalassa, yleensä myös jos menen vieraalle naiselle niin boxerit jalassa, tosin jos ne katoaa siinä illan/yön mittaan niin en mä niitä erikseen ala penkomaan takas.

Olet hyvätapainen mies.
 
Back
Ylös Bottom