vokot
asiallista keskustelua, Onely
Oikeastiko, varmasti? Ettet omista taloyhtiön osakkeita, jotka oikeuttavat asumaan tietyssä huoneistossa?
sivuseikka
pääseikka: rillannu en ole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeastiko, varmasti? Ettet omista taloyhtiön osakkeita, jotka oikeuttavat asumaan tietyssä huoneistossa?
Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Mutta. Olen joskus kuullut sanottavan, että jotkut tykkäävät nukkua kalsareilla, ettei muna heilu hallitsemattomasti puolelta toiselle. yrittikö se vaan vakuutella että on poikkeuksellisen hyvinvarusteltu tapaus? Vai onks toi muka oikeesti joskus ongelma?
Mulla juuri päinvastoin kuin hr Vokotilla, eli kotona nukun aina alasti, mutta vieraissa paikoissa boxerit jalassa, yleensä myös jos menen vieraalle naiselle niin boxerit jalassa, tosin jos ne katoaa siinä illan/yön mittaan niin en mä niitä erikseen ala penkomaan takas.
Oliko atrilli kylmänä ja Turun sinapilla ?e. Kuva ei liity, mutta eilen söin perinteikästä suomalaista iltapalaa. Kylmää olutta ja kylmää makkaraa.
katso liitettä 217928
Kabanossia ja Suomen Persereiästä sinappi kyllä.Oliko atrilli kylmänä ja Turun sinapilla ?