Sohvalle miettimään maailman julmuutta.
Johti vahvaan pilkkimiseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sohvalle miettimään maailman julmuutta.
Nykyään jäis syömättä, viimeksi vahingossa https://www.hoviruoka.fi/tuotteet/lihapiirakka-4-x-100-g
Uskoisin, että putsaa hyvinki esim. sylinterikannesta öljyt yms. sisäpinnoilta, mutta tuskin toimii vanhan moottorin osien ulkopuoliseen pikeentyneeseen öljy-maantiepöly-muumoska töhnään tai vaikka pakokanavien karstoihin.Kaverillani olisi ylimääräinen toimiva astianpesukone. Rouva oli halunnut uuden kun vanha oli ilmeisesti väärän värinen tjsp.
Vanhan koneen saisi ilmaiseksi, olisiko nyt aika kokeilla sitä miten esim moottorinosat puhdistuu astianpesukoneella?
Homman toimivuudesta löytyy netistä aika ristiriitaista tietoa.
Mitä mieltä pakkiksen mekaanikot @Joxuz @Kuparikatto @Saatana @Lonewolf @sanmig
Aattelin vaan ku ratti oikealla.Ei niin mitään hajua
Aaaaa…. ei kun puhelimen etukamera aina kääntää päinvastoin.Aattelin vaan ku ratti oikealla.
Nyt on hyvä hetki kuunnella vähän Topia.
Mulla on pakkomielle piilotella suklaapatukoita ympäri kämppää.
Piilotin ne semmosii paikkoihin, mistä miesolennon pitäisi löytää ne, jos hän vaivautuisi tekemään esim. kotitöitä!Liittyy myös X-kromosomin duplikaatioon.
Mulla on pakkomielle piilotella suklaapatukoita ympäri kämppää.
Piilotin ne semmosii paikkoihin, mistä miesolennon pitäisi löytää ne, jos hän vaivautuisi tekemään esim. kotitöitä!
Mä ehdollistan sen hitaasti siihen, että jos se tekee ikäviä hommia se saattaa löytää suklaata!Söpöä olettaa että mies tekisi kotitöitä, suklaan löytämisen toivossa, jos se ei edes tiedä että suklaata on jemmattu. Ja jos tietää niin miksi niitä tekisi, senku etsii herkut.
Mä ehdollistan sen hitaasti siihen, että jos se tekee ikäviä hommia se saattaa löytää suklaata!
Samis! Tosin minulla on pääasiassa levyjä jemmassa. Viime viikolla löysin 2 suklaalevyä eri laatikoista! Annoin toki olla, koska ei ollut tarve.Mulla on pakkomielle piilotella suklaapatukoita ympäri kämppää.
Miksi toi näyttää mun silmään masentuneelta joulutortulta?