Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverillani olisi ylimääräinen toimiva astianpesukone. Rouva oli halunnut uuden kun vanha oli ilmeisesti väärän värinen tjsp.

Vanhan koneen saisi ilmaiseksi, olisiko nyt aika kokeilla sitä miten esim moottorinosat puhdistuu astianpesukoneella?

Homman toimivuudesta löytyy netistä aika ristiriitaista tietoa.

Mitä mieltä pakkiksen mekaanikot @Joxuz @Kuparikatto @Saatana @Lonewolf @sanmig
Uskoisin, että putsaa hyvinki esim. sylinterikannesta öljyt yms. sisäpinnoilta, mutta tuskin toimii vanhan moottorin osien ulkopuoliseen pikeentyneeseen öljy-maantiepöly-muumoska töhnään tai vaikka pakokanavien karstoihin.

Ja miten sitte hyvin rasvoja liottava konetiskiaine, kuinka alumiiniosat hapettuu tms...

Mutta testaa toki ja kerro sitte meille.

Muoks, hätiköity vastaus, täällähän oli hyvää videota yms., Pakokanavia ei toki näkyny videollakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viikko alkoi "sujuvasti" maanantailla, jota seurasi viikon toinen maanantai. Eilen tuntu, että tais olla viikon kolmas maanantai. Tänään hommat napsahteli siihen malliin, että mietityttää, oliko tänään jo tän viikon eka perjantai... Huomisen ku vielä jaksaa painaa...
 
Piilotin ne semmosii paikkoihin, mistä miesolennon pitäisi löytää ne, jos hän vaivautuisi tekemään esim. kotitöitä!

Söpöä olettaa että mies tekisi kotitöitä, suklaan löytämisen toivossa, jos se ei edes tiedä että suklaata on jemmattu. Ja jos tietää niin miksi niitä tekisi, senku etsii herkut.
 
Söpöä olettaa että mies tekisi kotitöitä, suklaan löytämisen toivossa, jos se ei edes tiedä että suklaata on jemmattu. Ja jos tietää niin miksi niitä tekisi, senku etsii herkut.
Mä ehdollistan sen hitaasti siihen, että jos se tekee ikäviä hommia se saattaa löytää suklaata!
 
Mulla on pakkomielle piilotella suklaapatukoita ympäri kämppää.
Samis! Tosin minulla on pääasiassa levyjä jemmassa. Viime viikolla löysin 2 suklaalevyä eri laatikoista! Annoin toki olla, koska ei ollut tarve.
Ja kun pengoin kangaslaatikkoa, jossa minulla on erinäisiä hanskoja ja pipoja, sieltäkin löytyi suklaapatukka! Ajattelin, että "onpa hyvä että on pahan päivän varalle" ja hautasin sen takaisin.

Nämä on kyllä ihan vaan minua itseäni varten. Jos tulee tilanne, eikä pääse kauppaan.
 
Itse säilön elintarvikkeet keittiöön ja siellä vielä kaappiin.

Pahanpäivän varalle on tosin kuivamuonaa pitkälti. Ja sokolaatia, tietenkin.
 
IMG_20200507_195416.jpg
 
Back
Ylös Bottom