Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en uskalla haaveilla lomasta. Heinäkuun vika ja elokuun eka alustavasti luvattuna, mutta koronan osalta vielä pelko perseessä, henkinen varautuminen lomien katoamiseen. Pessimisti ei pety.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa varmaan olla yhteydessä sinne mallaskoskelle jo etukäteen, jos sieltä saisi varattua paikalliselle AA-kerholle oman pöydän.
 
Kannattaa varmaan olla yhteydessä sinne mallaskoskelle jo etukäteen, jos sieltä saisi varattua paikalliselle AA-kerholle oman pöydän.

taidat piipahdella harvakseltaa a-alueilla, voin hieman valottaa Teille alueiden tyypillisiä käyttäytymismalleja

Kaikissa kapakoissa joissa allekirjottanut mielellään viihtyy on kanta-asukkaille oma tietty pöytä, ns. ykköspöytä
 
Tiedä sitten kuntit tästä. Kuontalo tuli ylitsepääsemättömäksi ja koronaparturiin en mene vaikka siellä saiskin tissit niskaan. Siistin itse sivuilta ja meni niin kuin arvata voi, että pakko lopulta vetää kaikki. Nyt jo kasvanut. Ei kehdannut ottaa kuvaa ihan klanista koska maine ja kunniahan tässä menee.

MUTTA tietynlaisia huomioita olen tehnyt!
Näytän vähän Onni Sarmasteelta. Parta ei ihan niin tuuhee mutta kuitenkin. Ja sillä on positiivinen vaikutus. Esim kamerakaupoilla annoin vaihtolaitteita mukana niin myyjä ei edes katsonut laitteita sano luottavansa että on kondiksessa. Erästä kivijalkaa käytin, jossa piti maksaa muutama kymppi, sanoin että tän verran olis cash. Sano että ok jos ei tarvi kassaan laittaa niin otan sen. Erittäin rehellinen myyjä siis!

Päätelmä: Onni Sarmasteen näköiset henkilöt on erittäin luotettavia pelkän ulkonäön ja olemuksen puolesta.

Ehkä tarvii pitää tämä look ja miettiä uraa myynnin parissa.

8A474ABE-9ECF-4F3C-9484-0594B26C73AC.jpeg
 
Tiedä sitten kuntit tästä. Kuontalo tuli ylitsepääsemättömäksi ja koronaparturiin en mene vaikka siellä saiskin tissit niskaan. Siistin itse sivuilta ja meni niin kuin arvata voi, että pakko lopulta vetää kaikki. Nyt jo kasvanut. Ei kehdannut ottaa kuvaa ihan klanista koska maine ja kunniahan tässä menee.

MUTTA tietynlaisia huomioita olen tehnyt!
Näytän vähän Onni Sarmasteelta. Parta ei ihan niin tuuhee mutta kuitenkin. Ja sillä on positiivinen vaikutus. Esim kamerakaupoilla annoin vaihtolaitteita mukana niin myyjä ei edes katsonut laitteita sano luottavansa että on kondiksessa. Erästä kivijalkaa käytin, jossa piti maksaa muutama kymppi, sanoin että tän verran olis cash. Sano että ok jos ei tarvi kassaan laittaa niin otan sen. Erittäin rehellinen myyjä siis!

Päätelmä: Onni Sarmasteen näköiset henkilöt on erittäin luotettavia pelkän ulkonäön ja olemuksen puolesta.

Ehkä tarvii pitää tämä look ja miettiä uraa myynnin parissa.

katso liitettä 217863
Ilmankos mullakin myynti käy kun voi sanoa että lookki aika sama, parta ei kyllä kunnolla kasva mutta sellainen muutaman millin sänki kuitenkin.
 
Oon ollu ihan töissä omien säätöjeni kanssa koko aamun..

edit. ja nyt toimii.. ei vaan tiedä edelleenkään mikä oli vikana..
 
Viimeksi muokattu:
Aika nopeesti muuttuu noi tilanteet, alunperin ilmoitin että tämä viikko ainakin lomautusta ja mahdollisesti ensi viikko.
Nyt pitäs melkeen palkata lisäkäsiä töihin ja tilanne muuttui viikon sisään.
 
Aika nopeesti muuttuu noi tilanteet, alunperin ilmoitin että tämä viikko ainakin lomautusta ja mahdollisesti ensi viikko.
Nyt pitäs melkeen palkata lisäkäsiä töihin ja tilanne muuttui viikon sisään.
Pitäiskö jo päivittää pösö

 
Pitäiskö jo päivittää pösö

Tuumailin tätä virvelöintiin:

 
Tuumailin tätä virvelöintiin:

Hieno. Noissa tais vaan olla se ettei niitä saa venerekisteriin, puuttui jotain sertifikaattihommia.

Tietty jos olis oma lampi niin laittaa sen siihen kellumaan.
 
Back
Ylös Bottom