Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Vapun saldo aamupainoon +2,8 kg.

Ei paha.

En myöskään muistanut, että ylensyönnin haittapuolena on jatkuvasti kuuma.
Eilisen saldo 110cm.

Tulevana lauantaina 4vkoa lähtöön, pitäisikö vaikkapa viikonloppuna pitää puhelinpalaveri, vähän alustavia tarkennuksia suunnitelmiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilisen saldo 110cm.

Tulevana lauantaina 4vkoa lähtöön, pitäisikö vaikkapa viikonloppuna pitää puhelinpalaveri, vähän alustavia tarkennuksia suunnitelmiin.
Sulamistahti heikohko. Taitaa olla pakkasia ollut vielä välillä öisinkin.

Voisihan sitä pitää vaikka lavvantaina palaverin. Aikaa lähtöön kuitenkin kohtalaisen: vähän.
 
Sulamistahti heikohko. Taitaa olla pakkasia ollut vielä välillä öisinkin.

Voisihan sitä pitää vaikka lavvantaina palaverin. Aikaa lähtöön kuitenkin kohtalaisen: vähän.
Tämä viikko näyttää olevan jo vähän lämpimämpi ylhäälläkin, veikkaan että jonkunverran: sulaa.

Joo vaikka lavvantaina. Varusteiden osalta suunnilleen kaikki koossa, hitsausinventterin haen kaverilta lähtöviikolla.
 
Jos ei muuta hyvää tästä koronashitistä niin ei tarvii paljoa venailla että saa aut…. ruhonsiirtovälineen pajalle.
 
Näyttääkö epäilyttävältä kun vie jätesäkissä vanhan petauspatjan roskalavalle? Pitäisikö toimenpide suorittaa illalla ja vetää kommandopipo päähän?
 
Alan olemaan yhä vakuuttuneempi että mun mielenterveydelle olisi parasta olla joku majakkavahti.
Ei vaan jaksa ymmärtää mitä vittua noiden ihmisten päässä väl… aika useinkin liikkuu?
 
Pyöräily on pitkästä aikaa ihan helvetin hauskaa. Tais tulla uusi harrastus kaiken muun lisäksi.
Ja eilen tuli putsattua autotallin vierestä vanha laatoitus (joka oli täysin sammaleen peitossa, mutta hyvin lähti painepesurilla puhtaaksi), siihen tuleepi pieni pyörävaja, niin ei tartte säilytellä säiden armoilla.
 
Piti lähteä tänään puntille, MUTTA
- neuvonnasta, ohjeistuksesta, komentamisesta ja käskyttämisestä huolimatta idioottimaisesti toimivia asiakkaita
- helvetillinen selkäkipu
- kohtalainen väsymys
- soffa ja paketillinen kaurakeksejä :)

Minä olen ikuisesti lihava.
 
Piti lähteä tänään puntille, MUTTA
- neuvonnasta, ohjeistuksesta, komentamisesta ja käskyttämisestä huolimatta idioottimaisesti toimivia asiakkaita
- helvetillinen selkäkipu
- kohtalainen väsymys
- soffa ja paketillinen kaurakeksejä :)

Minä olen ikuisesti lihava.

Samis. e: paitsi minulla ei ollut aikomustakaan lähteä salille.
 
Piti lähteä tänään puntille, MUTTA
- neuvonnasta, ohjeistuksesta, komentamisesta ja käskyttämisestä huolimatta idioottimaisesti toimivia asiakkaita
- helvetillinen selkäkipu
- kohtalainen väsymys
- soffa ja paketillinen kaurakeksejä :)

Minä olen ikuisesti lihava.
Samis. e: paitsi minulla ei ollut aikomustakaan lähteä salille.

Ja minä. Minä olen niin #lihava että tänään ostamaan uusi sänky + patjat. Että on parempi makoilla. Ja olla #lihava.
 
Edellisen salikerran aiheuttama kipu on kadonnut käsistä niin tänään voisi mennä uudestaan.

Ostin partsille halvimman mahdollisen imurin sakurautiasta. Mölyä ja tehoa on, ensimmäisenä piti kaivella taltta säiliöstä.
 
Back
Ylös Bottom