Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla juoksutopikissa tulikin jo mainittua, mutta keulitaan nyt täälläkin vielä.
Kyllä nyt lähtee juoksu kulkemaan, kun tuli hommattua kunnolliset kengät:
295651_101_ASICS_M%20GT-2000%208.png
.

Jospa vaikka viimein olisi nuo kantapään, nilkan ja polvien vihoittelut takanapäin.
Kengät on Asicsin GT-2000-8:t ja pitäisi sopia oikein hyvin tällaiselle lättäjalalle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
emmä, olen painostanut täydellisesti polkupyöräilyyn nyt kun imisten ilmoille kuntoilusalille ej ole mitään asiaa

jalat on niin tukos, ettei sukkia meinaa jalkaan saada
ku ei huvita venyttely sitten:pätkääkään

Tulispa kesä

ei kannata odottaa, kannattaa nauttia vaan tästä keväästä, koska: kesä on ohi ennen kun huomaatkaan
 
Kävelin töihin ja hölköttelin pois. Pitäisi harkita uusien lenkkareiden ostoa, ehkä.
Toiset vuoden ollu käytössä, toiset kohta 2 vuotta. Voishan tohon ostaa kolmannetkin vielä kiertoon mukaan.
 

olen muuten kuntoiluvaatteiden osalta ollut täysin adidaksenMies, mutta viimeisimmät lenkkikengät ostin asicsit, mainoksen tähären: better than sex
tuosta tyhmyydestä on aikaa +10v, se oli sitä sekavaa aikaa

todistusaineisto:

AA141024-CC99-4671-AEA8-5C00AF0EDFB2.jpeg
 
Siis tänään on tiistai ja tänään jo tollasia kollarikuvia, missä mä karanteenihuuruissa näen pullotusta.. :woot: voidaanko säästää eroottinen materiaali viikonlopuille, kaikkien parhaaksi....
 
Itsellä tuo tuntuu lähinnä olevan vaan kiinni siitä, että ei liian myöhään treenaile. Eli treenin ja nukkumaan menon välissä pitäisi mielellään olla vähintään 2 tuntia. Enempi parempi.
Tää tuli todettua aikanaan entisessä elämässä, ku silloisen työnantajan säbävuoro oli viikolla klo 20-21. Muuten aina ennen kymppiuutisia pää tyynyssä ja taju pois, säbäiltoina oli ihan turha kömpiä petiin ennen 23.
 
Tää tuli todettua aikanaan entisessä elämässä, ku silloisen työnantajan säbävuoro oli viikolla klo 20-21. Muuten aina ennen kymppiuutisia pää tyynyssä ja taju pois, säbäiltoina oli ihan turha kömpiä petiin ennen 23.

Samanlaisia kokemuksia täällä. Aikoinaan oli säbätreenit klo 21-22.30 ja silloin ei tarvinnut edes miettiä nukkumaanmenoa ennen puoltayötä. Mutta juu, yleensä itselle se pari tuntia treenien jälkeen riittää, että pystyy nukkumaan.
 
Mulla on luonnollinen punkkaan aika 21.30-22 ja jos menee tästä ohi niin väsymys menee tavallaan ohi eikä meinaa uni enää tulla riippumatta treenaako vai ei.
Pari tuntia keho on kierroksilla normijumpan jälkeen mutta mulla ne nyt on muutenkin sellaista leppoisaa läpsyttelyä.
 
Lököhousut R-collection, onely. (joilla kävin juuri prismassa)

Screenshot_20200428-183552_Gallery.jpg

JuNpparytkyt nykyään, Lululemon.
 
Viimeksi muokattu:
Kimmo Kinnunen muistaakseni jossain dokkarissa sanoi: "lenkille tai venyttelemään Seppoa ei saanut"
Kimmo on kovasti vittuillut minulle. Mm. "Meinasitko tänään heittää moukaria kesken 2000m esteiden?" Oli sitä mieltä, että olis pitäny keskittyä varmaan jo aikasemmin keihäshommiin, jos ois halunnu pärjätä.
 
Back
Ylös Bottom