Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kävikö joku aikanaan videossa näkyvässä ravitsemusliikkeessä Jyväskylässä? @Finnlady ei varmaan päässyt vielä tuohon aikaan omilla papereilla :P

Oli hienoa aikaa tuon kuppilan kannalta. Mukavia duunikavereita, mukava asiakaskunta ja saattoi sanoa, että ihan viihtyikin ravintelihommissa. Baari aivan tupaten täynnä tuolla keikalla. Mitään ei saanu oikein haettua lisää, jos joku loppui. Noi veti todella hyvin tuohon aikaan.


Avattiin mun kannalta vuoden verran liian myöhään, eli ei tullu käytyä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on uudet kengät sisäänajettu. On ne hyvät. Ei ymmärrä, että miten niillä vanhoilla viitsi edes yrittää juosta. Mutta nyt on hyvät. On.
 
Nyt on uudet kengät sisäänajettu. On ne hyvät. Ei ymmärrä, että miten niillä vanhoilla viitsi edes yrittää juosta. Mutta nyt on hyvät. On.

Uskomaton fiilis kyllä, kun löytää hyvät kengät. Tuntuu ikäänkuin liitäisi lenkkipolulla.

Itse tykkään barefoot kengistä, mulla oli muutama vuosi sitten juoksemiseen tarkoitetut barefoot kengät, askel tuntui niin kevyeltä jos näin voisi asian ilmaista.

Nostin ahteriani tänään ylös ja päädyin lenkkipolulle, mutta olisi kyllä korkea aika vaihtaa kengät.
 
Kävikö joku aikanaan videossa näkyvässä ravitsemusliikkeessä Jyväskylässä? @Finnlady ei varmaan päässyt vielä tuohon aikaan omilla papereilla :P

Oli hienoa aikaa tuon kuppilan kannalta. Mukavia duunikavereita, mukava asiakaskunta ja saattoi sanoa, että ihan viihtyikin ravintelihommissa. Baari aivan tupaten täynnä tuolla keikalla. Mitään ei saanu oikein haettua lisää, jos joku loppui. Noi veti todella hyvin tuohon aikaan.



Johan ny toki. Olen ollut siellä humalassa.

Bar 68:ssa

Tuollakin olen ollut humalassa.

Oikeastaan suurimman osan Jyväskylässä vietetystä ajasta olen ollut humalassa.
 
^ minäkin tykkäsin videon aikoihin harrastaa muutenkin kuin #lääkkeeksi.

Saa nähdä, miten ja milloin ravintolatouhu normalisoituu.. noita ässän paikkojahan ei tapa mikään, mutta täällä on monta yksityistä mestaa, joiden toivoisi pysyvän myös pystyssä.
 
^ minäkin tykkäsin videon aikoihin harrastaa muutenkin kuin #lääkkeeksi.

Saa nähdä, miten ja milloin ravintolatouhu normalisoituu.. noita ässän paikkojahan ei tapa mikään, mutta täällä on monta yksityistä mestaa, joiden toivoisi pysyvän myös pystyssä.

Joo, kannan esim. Sohwista suurta huolta :cry:
 
Wanhoja Jkylän kokeneita?

Raatikellari, Tiffani ja teiniritsojen Freetime. Nuoruuden pelipaikat. Raatikellarilta milf matskua, omaa ikäluokkaa Freetimesta ja ainakin Tiffanista irtos jos ei muualta. Sunnuntai bileet oli legendaariset. Sikälikin hieno mesta että pääsääntöisesti kaikki haki parittelu seuraa ja "kaverien kaa vaan liikenteessä " porukka oli muualla. Tod.näk yläkaupungissa juomassa punkkua. Omalleys oli hyvä kanssa. Mukava seurustelu mesta. Paitsi kerran kun meinasin väkisin saada hunksien keikalta tulleen naisporukan jäseneltä.

Alkuilta aina Torikeskuksen bilis mestassa.
 
^ minäkin tykkäsin videon aikoihin harrastaa muutenkin kuin #lääkkeeksi.

Saa nähdä, miten ja milloin ravintolatouhu normalisoituu.. noita ässän paikkojahan ei tapa mikään, mutta täällä on monta yksityistä mestaa, joiden toivoisi pysyvän myös pystyssä.

Minä taas käyn yksityisissä, onely, niin ei yhtään haittaisi vaikka ässäpaikat tai ravintola.fi menisi paikkakunnalla nurin

eilenhän KulMuni pekuleeras, että pienet ravintolat voisi auveta jo pikapuoliin, jos näin kävisi: voi jee mikä ryysis niissä olisi

ajattelin tuossa heräillessä jos kävisi maitokaupassa ja tekisi jotain leivonNAISia #ajankuluksi
en vaan vielä keksinyt mitä
 
Minä taas käyn yksityisissä, onely, niin ei yhtään haittaisi vaikka ässäpaikat menisi paikkakunnalla nurin

eilenhän KulMuni pekuleeras, että pienet ravintolat voisi auveta jo pikapuoliin, jos näin kävisi: voi jee mikä ryysis niissä olisi

ajattelin tuossa heräillessä jos kävisi maitokaupassa ja tekisi jotain leivonNAISia #ajankuluksi
en vaan vielä keksinyt mitä
Nyt alkoi tekee mieli mokkapaloja, pitäsköhän tehdä?
E: niin ja jos raflat aukeaa niin nähdään melkoinen sodoma&gomora
 
Wanhoja Jkylän kokeneita?

Raatikellari, Tiffani ja teiniritsojen Freetime. Nuoruuden pelipaikat. Raatikellarilta milf matskua, omaa ikäluokkaa Freetimesta ja ainakin Tiffanista irtos jos ei muualta. Sunnuntai bileet oli legendaariset. Sikälikin hieno mesta että pääsääntöisesti kaikki haki parittelu seuraa ja "kaverien kaa vaan liikenteessä " porukka oli muualla. Tod.näk yläkaupungissa juomassa punkkua. Omalleys oli hyvä kanssa. Mukava seurustelu mesta. Paitsi kerran kun meinasin väkisin saada hunksien keikalta tulleen naisporukan jäseneltä.

Alkuilta aina Torikeskuksen bilis mestassa.
Ei riitä meikäläisen ikävuodet noihin meininkeihin. Raatikellarilla kyllä joskus parin kympin hujakoilla tai karvan alle, mutta aika pian meni kiinni. Tiffanya en edes muista.. olikohan se sama paikka kuin myöhempi Nighlife, eli siinä Väinönkadun Cumuluksen kupeessa..

Citybiljardikin klassinen paikka, mutta siellä pyöri lähinnä nää vanhemmat pelitoverit. Jyväs-snookerissa Tyynelän talossa ja myöhemmin teatterin vieressä tuli asuttua muutama vuosi. Jos Jyväskylään tulee asiaa ja baarit joskus vielä aukeaa, niin kannattaa tsekata Diamond Billiards & Bar. Sekin Torikeskuksessa, mutta entisen Dominon tiloissa.
 
onko kuntit muistanu kuunnella


View: https://youtu.be/CyVtMcue1GU


kaupallisuus on tunkeutunut juutubiinkin

5822AE1E-7DC5-4BDF-B3A7-DDC1D541BDFB.png
 
Back
Ylös Bottom