Deleted member 43228
Pääasia, että se on esillä, jos tilanne yllättää.Macheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääasia, että se on esillä, jos tilanne yllättää.Macheten
Pääasia, että se on esillä, jos tilanne yllättää.
Puoli pannua kahvia illalla unilääkkeeksi toimii.Muutkin joiden unta häiritsee raskas punttitreeni. Kokeilkaa ottaa ennen nukkumaanmenoa reilu annos magnesiumia, siis vähintään 600 mg sitraattia tai muuta kun oksidia. Mulla se rauhoittaa todella paljon hermostoa ja jos vähänkin tuntuu että tuli tehtyä liian rankka treeni niin saan tuolla nukuttua.
Ns. tanassa.Pitää olla aina valmiina!
Ns. tanassa.
Asiasta kolmanteen, tekisi erittäin paljon mieli jäätelöä. Sitä on pakkasessa ja 4 päivää olen taistellut tahtoani vastaan. Nyt vain on motivaatio todella alhaalla lukea huomisiin tentteihin. Saisikohan sen jäätelöstä...
Jos se kunto on niin alhaalla, niin sillä urheilullahan se nousee.
Totta, se energia kun menee jo sen jäätelön lämmittämiseen. Siksi söin purkin loppuun, oli hyvää.Jäätelö toimii melkein mihin tahansa. Eikä edes lihota, koska on kylmää.
Tärkein että pääsee sinne. Itse saan ihan hyvän reenin yleensä, mutta monesti se sinne vaivautuminen ei aina houkuta.Ajattelin, että itse käyn ekalla kerralla ihan vaan vilkuilemassa, minkälaisia härpättimiä uudelta salilta löytyy varovainen aloitus.
Niin minustakin tuntui juniori-iässä. Nykyään huomaa päinvastoin yhä useammin, kuinka hukassa itse on ja kuinka usein asioita tekee sinne päin rimaa hipoen. Mitä enemmän tietää, sen enemmän tietää myös mitä kaikkea ei tiedä ja huomaa, että ei olekaan ainoa yli-ihminen apinoiden joukossa.
Minne kaikki pesupallot häviävät silloin, kun on pyykkäysaika?
Minne kaikki pesupallot häviävät silloin, kun on pyykkäysaika?
Meillä niitä säilytetään kaupassa.
Sekoitat ne karvanoppiin ilmiselvästi.Minulla on kaksi palloa.
Yleensä niillä saa vaan sotkua aikaiseksi.