Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutkin joiden unta häiritsee raskas punttitreeni. Kokeilkaa ottaa ennen nukkumaanmenoa reilu annos magnesiumia, siis vähintään 600 mg sitraattia tai muuta kun oksidia. Mulla se rauhoittaa todella paljon hermostoa ja jos vähänkin tuntuu että tuli tehtyä liian rankka treeni niin saan tuolla nukuttua.
Puoli pannua kahvia illalla unilääkkeeksi toimii.
 
Pitää olla aina valmiina!
Ns. tanassa.

Asiasta kolmanteen, tekisi erittäin paljon mieli jäätelöä. Sitä on pakkasessa ja 4 päivää olen taistellut tahtoani vastaan. Nyt vain on motivaatio todella alhaalla lukea huomisiin tentteihin. Saisikohan sen jäätelöstä...
 
Ns. tanassa.

Asiasta kolmanteen, tekisi erittäin paljon mieli jäätelöä. Sitä on pakkasessa ja 4 päivää olen taistellut tahtoani vastaan. Nyt vain on motivaatio todella alhaalla lukea huomisiin tentteihin. Saisikohan sen jäätelöstä...

Jäätelö toimii melkein mihin tahansa. Eikä edes lihota, koska on kylmää.
 
Niin minustakin tuntui juniori-iässä. Nykyään huomaa päinvastoin yhä useammin, kuinka hukassa itse on ja kuinka usein asioita tekee sinne päin rimaa hipoen. Mitä enemmän tietää, sen enemmän tietää myös mitä kaikkea ei tiedä ja huomaa, että ei olekaan ainoa yli-ihminen apinoiden joukossa.

No se on tietty eri asia, että ymmärtäessä paremmin miten maailma pyörii, näkee sen kompleksisuuden paremmin, plus sitten se "jos asiat olisivat helppoja ratkaista, ne olisi jo ratkaistu" -toteamus. Mitkä pitävät paikkansa. Ja tätä näkemystä olen esimerkiksi kouluttautumisen myötä saanut lisää, en kiellä.

Sit on typeryyttä tän lisäksi.
 
Kuukauden päästä olenkin jo kesälomalla :)
Jaa-a, mitähän tekemistä sitä keksii, kun kaikki on kielletty.

Minne kaikki pesupallot häviävät silloin, kun on pyykkäysaika?
 
Ainoa kerta kun mun matkatavaroita on kollattu tullin toimesta tai ainakaan olen ollut asiasta tietoinen niin tullessani eräältä reissulta väli-ameriikan suunnalta niin toin tuliaiseksi poitsulle macheten. Olivatten laittaneet matkalaukkuun teipit että tulli avannut ja tarkistanut, lienee syy kun ei ko. väline mahtunut kokonaan laukkuun niin kahva oli puoliksi matkalaukun nurkasta ulkona.
 
Back
Ylös Bottom