Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei muuten tartte heti syödä lisää suolaa.

Screenshot_20200424-111053_QuickPic.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntit. Satakunnassa viimeiseen kolmeen päivään: 0 tartuntaa. Muutenkin vähän. Tämä on hyvä paikka elää.
Ei tartuntoja, koska jengi asiallista. Esim veli @Xtreme n kanssa: ei olla nähty.
Toinen vaihtoehto on, että täällä ei juuri testata ketään, mutta ei kerrota kellekään.

Ja unohdetaan mopojonnejen kansanajot viime viikonlopulta, koska epäilen, että ne tuli Raumalta, kuten käytöksestä voisi olettaa 😄
 
Katselinkin, että et tainnut ottaa isoa.

Joskus kuullut, kun ne kysyvät asiakkaalta isoa tilatessa, että tuleeko kahdelle. Ja jos ei, niin kertovat että isot on oikeasti isot. :ROFLMAO: Normaalisti tuolla kun saa ottaa itsekin pienet.
Millaiset olivat noilla mausteilla? Minä kun otan aina kaiken soossin, koska erinomainen valkkarimajo. :heart:
 
Toinen vaihtoehto on, että täällä ei juuri testata ketään, mutta ei kerrota kellekään.

Ja unohdetaan mopojonnejen kansanajot viime viikonlopulta, koska epäilen, että ne tuli Raumalta, kuten käytöksestä voisi olettaa 😄

Tämäkin kuuluu perussatakuntalaiseen pessimistisyyteen. Mutta SK kertoi, että
"Satakunnasta ei ole kolmeen päivään löytynyt uusia COVID-tapauksia, vaikka kontaktiselvittelyissä erityisesti Raumalla on otettu runsaasti näytteitä. "
"– Näytemäärät Satakunnassa ovat lisääntyneet, mutta enemmänkin voitaisiin tutkia, Uusitalo-Seppälä sanoo. "

Tosin huovinrinteellä viis klamydiatapausta (keuhko).
 
Tänä kesänä pitää ottaa kyllä tavoitteeksi käydä ainakin jonkin tutustuminen noihin kohteisiin.

Mulla on jo useamman vuoden ollut suunnitelmissa käydä muutama päivä tutustumassa sodan jäänteisiin Lapissa. Alustavaa tutkimusta kulttuuriperintökohderekisteristä on tehty sen verran, että matkasuunnitelman saisi kasaan aika äkkiä, mutta tänä kesänä taitaa omalla tontilla olla ns. tarpeeksi hommaa että kulttuurimatkalle ei vieläkään ehdi.

Viime kesänä käytiin kyllä Järämän linnoitusalueella parin keskieurooppalaisen herrasmiehen kanssa. Kun Suomen sotahistoria ei kaikilla ollut hallussa, niin selostin sitä hieman, kerroin Lapin poltosta ja neuvoin, että jos nykyäänkään haluaa ostaa Rovaniemellä tulitikkuja, niin kannattaa puhua jotain muuta kieltä kuin saksaa.
 
Makkaraperunat on kyllä aika ajoin sellainen pakko saada annos, ei se koskaan ole järin hääppöistä mutta minkäs teet.
Voi hitsi että ihmisellä voi olla tekemätön olo, nyt tuntuu että pitäisi tehdä jotain tosi repäisevää ja eilen katselin mm. asuntoilmoituksia.
E: Tai itseasiassa nykyään joku grillipannu tai mikä missäkin on nimeltään mutta sellainen missä on myös kananmunaa ja pekonia mukana.
 
Mun pitäisi ostaa puolen vuoden sisällä uusi puhelin. Nyt on Homot ja oon ollut tyytyväinen siihen mutta enää en halua huaweitä, mieluusti muutakaan kiinalaista. Mitä ostan? Etusijalla puhelin jossa kaksi simmiä, saa olla hyvä kamera.
 
Back
Ylös Bottom