Sniffari
Äitisi valinta
Niin puhuttiinko täällä sylvin mirristä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko perehtynyt Siunattu Kipu kirjaan? Antti Heikkilä kirjoitti vuonna 2009.
Lainaus Ouned:ilta
Tension myositis syndrome - "Selittämättömät" selkä/nivelkipuilut
Vähän taustaa: Minulla on ollut erinäisiä kipuja ympäri kehoa noin 3 vuoden ajan, joihin ei ole löytynyt selkeitä syitä. Kuten nykyään on tapana, rupesin diagnosoimaan itseäni internetin avulla, jolloin törmäsin tällaiseen ilmiöön/syndroomaan. Tension myositis syndrome - Wikipedia, the...keskustelu.pakkotoisto.com
Pitää olla timmissä kunnossa ja kehrätä kunnolla.Mirri ku mirri kelpaa.
Todennäköisesti!Se voi johtua bulleudesta
Mihin vihtuun mun innostus tehdä yhtään mitään on hävinnyt vuosien varrella?
E: tohtorin diagnoosia ei välttämättä kaivata, mutta saa toki sanoa, jos haluaa.
Se voi johtua bulleudesta
KatajanokallaMissä noin komea setti?
Huomenna pitäs päthkähtää 4kg brisketti kotiovelle, lauantai varattu sen työstämiseen.
Kävin juuri asioimassa Prismassa, jotta bulleus säilyy. Ostin mm. jäätelöä. Hassua, kun paino tippuu hitaasti.Mutta bulleana on parempi mieli!
Kävin juuri asioimassa Prismassa, jotta bulleus säilyy. Ostin mm. jäätelöä. Hassua, kun paino tippuu hitaasti.
Hassua, kun paino tippuu hitaasti.
Huomasin joku päivä! Kaaressa myös ruokahuone. Alkuun oli aulassa aikalailla vapaasti tarjolla, mutta yllättäen ekana päivänä lähti juoksuruokia ulkopuolisten matkaan ja ruoat meni lukkojen taakse. Aluksi oli harmillista, kun oma avain ei käynyt ruokahuoneen oveen. Tilanne onneksi korjaantui avaimen päivittämisen myötä!Se paino tulee minulle!
Tartteis tehdä muutakin, kuin syödä
Oletko huomannut tiett.kirjaston take away -"ruokakomeron"? Aamulla siellä on ale-tuotteita! Esim suklaadonitsi vain 50 senttiä
Kiva koiruli! Onko mistä päin?Alkaa kuntit olla jääkaappi tyhjä! Ja kauppakassi vasta lauantaina
katso liitettä 217653