Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Päivän pähkinä, mistä löytää kipinä Riejuun.
Matkahuolto ei pitänyt kiirettä virtalukon kanssa, mutta:

5505FBD1-7BE1-448E-AD50-7B4ED19143CC.jpeg

Wuhuu!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pidän metalliromusta.

Se on hyvä muuttaa seteleiksi. + pientä pätkää ja tankoo hyvä olla, niin voi ajankuluksi väkertää jotakin.
Juu, ainahan sitä pitää vähän käteiskassassa tarvikkeita olla.

Ja kuten aikaisemmin monesti todettu, raudassa raha on turvassa.
 
Kun tuli ooyyaabee muutettua samaan vauhtiin uuteen osoitteeseen niin pistin lähes kaiken metallisilpun rahoiksi.
Eipä tässä ole puoleentoistavuoteen kyllä tarvinnut mitään, tiedän kyllä että jossain vaiheessa vituttaa lähteä hakemaan kaupasta tuotetta kun johonkin tarvitsee metrin ärhooässää mutta ei ole edes sitä.
 
Kun tuli ooyyaabee muutettua samaan vauhtiin uuteen osoitteeseen niin pistin lähes kaiken metallisilpun rahoiksi.
Eipä tässä ole puoleentoistavuoteen kyllä tarvinnut mitään, tiedän kyllä että jossain vaiheessa vituttaa lähteä hakemaan kaupasta tuotetta kun johonkin tarvitsee metrin ärhooässää mutta ei ole edes sitä.
Mullakaan ei mitään hirmu määriä ole jemmassa, kaveri on metallifirmassa töissä niin siltä on kätevä whatsapilla tilata milloin mitäkin.

"Viitsitkö työmaalta tuoda semmosta ja semmosta..."
 
Joku kerta se on edessä, kun porukoiden omakotitalo pitää raivata ja mä oon tässä jo pohtinut montako kesää siihen menee. Siellä on siis vintti täynnä kaikkea, mitä on säästetty "jos tätä vielä joskus tarvitsee". Kolmen sukupolven säilömänä.
Soitin eilen faijalle kun saatiin avaimet luovutettua uudelle talon omistajalle, että kun vähän tilanne rauhoittuu ja ollaan saatu kamat paikoilleen uuteen kämppään niin tilaan teidän talon eteen lavan johon pikkuhiljaa aletaan keräämään tavaraa veks. Ihme ja kumma oli vielä samaa mieltä?? Hyvin muutes sai Torin kautta hävitettyä tavaraa, paitsi pianoa edes ilmaiseksi? Noh työkaveri lopulta innostui siitä ja punnerrettiin se Transporterin konttiin jossa se edelleenkin on 😅 Noh hymy hyytyy huomenna kun lupasin tietysti mennä jeesimään 💪
 
Tekisi mieli aloittaa tupakointi ihan vaan työnantajan kiusaksi.

Vessassakin on käytävä pari ylimääräistä kertaa jotain muka vääntämässä ihan siitä ilosta, että työaikaa kuluu muuhun kuin varsinaiseen työtehtävään.
 
Mullakaan ei mitään hirmu määriä ole jemmassa, kaveri on metallifirmassa töissä niin siltä on kätevä whatsapilla tilata milloin mitäkin.

"Viitsitkö työmaalta tuoda semmosta ja semmosta..."
Yksi tuttu kanssa metallifirmassa töissä ja siellä käsitellään pelkästään rosteria&haponkestävää niin sellaisesta sitten tuli mulla aiemman ok-talon aidantolpat :LOL:
Silloinen oletettu otti pari russelia (kysymättä multa) ja yllättyi kun eivät pysyneet pihassa, arvaahan sen mitä sitten tapahtui eli minä jouduin tekemään aidan. Onneksi ne ei tarvinnut kuin sellaisen 70cm korkean aidan, edelliseen jouduin kahden dobberin takia tekemään VÄHÄN isommat systeemit johon kuului myös itsetehty7 metriä pitkä liukuportti, rosterista.
 
Mihin vihtuun mun innostus tehdä yhtään mitään on hävinnyt vuosien varrella?
Joskus saatoin katsoa että onpa rumat tapetit ja seuraavana päivänä revin ne pois ja pistin uudet tai keksin että teenpä kylppärirempan. Kerran oli niin tylsää että keksin että perustanpa joulukuusifarmin ja olin kaksi viikkoa koneen kanssa riehumassa plantaasilla.
Nyt ei moiset kiinnosta, Netflix ja pakkis on parempaa viihdettä sekä välillä seurailla hulluja ihmisiä Facebookissa.
 
2kk ollut selässä joku saatanan hermopinne. Kun toistaiseksi on töitä niin lekuri luulee olevansa suorastaan enkeli kun sanoo "tuu vaa hakee lisää saikkua jos tarttee"...
Kokoajan polttaa istuen, seisten ja maaten. Tuli sitten pakkotilanne duunissa oli aika raskasta rojua nosteltava, ei ottanut yhtään pahakseen. Eli ei varmaan oo rangassa sentään oikeasti vika. Tuntuu vaan polte että lähtisi rangasta.
Kun tästä selvitään ei korona pidättele salilla käymästä. Meidän salilla ehkä 5 henkeä max. yhtäaikaa ikinä. Ja ehkä osaavat kilpaurheilijat arvioida kannattaako mennä punttaa?
 
2kk ollut selässä joku saatanan hermopinne. Kun toistaiseksi on töitä niin lekuri luulee olevansa suorastaan enkeli kun sanoo "tuu vaa hakee lisää saikkua jos tarttee"...
Kokoajan polttaa istuen, seisten ja maaten. Tuli sitten pakkotilanne duunissa oli aika raskasta rojua nosteltava, ei ottanut yhtään pahakseen. Eli ei varmaan oo rangassa sentään oikeasti vika. Tuntuu vaan polte että lähtisi rangasta.
Kun tästä selvitään ei korona pidättele salilla käymästä. Meidän salilla ehkä 5 henkeä max. yhtäaikaa ikinä. Ja ehkä osaavat kilpaurheilijat arvioida kannattaako mennä punttaa?

Oletko perehtynyt Siunattu Kipu kirjaan? Antti Heikkilä kirjoitti vuonna 2009.

Lainaus Ouned:ilta

Itse kärsin aikoinaan selkäkivuista, kroonisesta närästyksestä ja masennuksesta vuosien ajan. Fysiatrit, kiropraktikot, naprapaatit, hierojat ja vyöhyketerapeutit toivat vain hetkellistä helpotusta ja lopulta kaikki tuo turhaaan ammattilaiselta toiselle palloilu laittoikin kyseenalaistamaan koko homman mielekkyyttä. Aloinkin etsiä vaihtoehtoisia näkökulmia oireiden hoitoon. Silmäni avautuivat luettuani Antti Heikkilän kirjan Siunattu Kipu ja ensimmäistä kertaa ymmärsin tarkastella kipua ja ahdistusta itsestäni lähtöisin olevana ilmiönä. Heikkilä nostaa kirjassaan mainitsemasi Sarnon moneen otteseen ja muistaakseni on omaksunut paljon omaa tietoataitoa kyseiseltä herralta.

 
Back
Ylös Bottom