- Ikä
- 44
Tunnistavat kaltaisensa?Samoin jotku ihme tissinaiset haluaa mua alkaa seuraamaan.
En käsitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnistavat kaltaisensa?Samoin jotku ihme tissinaiset haluaa mua alkaa seuraamaan.
En käsitä.
Herraj’jumala
Laita nimimerkki niin arvioidaan miksi?Minkähän takia instagramissa mua aletaan heti lisäilemään johonki k18-ryhmiin ku laitan tilin yksityiseksi. Samoin jotku ihme tissinaiset haluaa mua alkaa seuraamaan.
En käsitä.
Tunnistavat kaltaisensa?
Laita nimimerkki niin arvioidaan miksi?
Sitä mietin nyt, että miten vaikeeta se nyt voi olla, arvata ensin viis numeroo oikein ja sitten vielä kaks?
Olen nähnyt itseni. Ilman paitaa.
Mä oon kans saanut ihan hirveästi seuraamispyyntöjä nuorilta tissinaisilta viime viikkoina.Minkähän takia instagramissa mua aletaan heti lisäilemään johonki k18-ryhmiin ku laitan tilin yksityiseksi. Samoin jotku ihme tissinaiset haluaa mua alkaa seuraamaan.
En käsitä.
Eli mitä että.. tili yksityiseksi?Mä oon kans saanut ihan hirveästi seuraamispyyntöjä nuorilta tissinaisilta viime viikkoina.
Ensimmäiseen varma sama. Toiseen pienellä varauksella, ts. jos joku ulkomaan reissu vielä lähitulevaisuudessa onnistuu, niin hetken voi maata ja lukea rannallakin. Tai vaihtoehtoisesti mökkirannalla.en ole lähelläkään rantakunnossa, sielä Minua ette tule tapaamaan
keskellä järveä
meetoo, ja hyvin usein olen pitänyt näkemästäni
silti: en ole lähelläkään rantakunnossa, sielä Minua ette tule tapaamaan
Mä oon kans saanut ihan hirveästi seuraamispyyntöjä nuorilta tissinaisilta viime viikkoina.
en ole lähelläkään rantakunnossa, sielä Minua ette tule tapaamaan
Käy ehdottomasti tämäkin.soutuveneellä
Pääsispä jonnekkin rannalle.