Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Noh, siinä nyt ensimmäinen.

Minulla semmoinen kutina, että katsotaan sitten vuonna -22 järjestetäänkö jotain
tämävuosi aivan selvä negative ja ensikin vuosikin hyvin vanha tunne että ei onnistu
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaupassa oli äsken tarjolla Fazerin Pätkis-munkkeja. Pareittain vieläpä myynnissä. Vaikka olenkin aika heikkona munkkipareihin, nuo kiihottimet jätin toistaiSeksi rauhaan. Mitenhän sitä voisi itseltään salaa langeta houkutusten tielle... :unsure:
Onneksi junnu varoitti noista kaupassa etten ehtinyt näkemään, olisi varmasti lähtenyt mukaan muuten.
 
Minulla semmoinen kutina, että katsotaan sitten vuonna -22 järjestetäänkö jotain
tämävuosi aivan selvä negative ja ensikin vuosikin hyvin vanha tunne että ei onnistu
Hyvin mahdollista.

Ei ne ainakaan täydellä teholla pyöri, jos pyörivät. Haluaako sinne ihmiset mennä, jos tiedossa on että voit saada mukanasi lipun teholle useammaksi viikoksi. Niin pitkään, kuin ei voi tietää onko jo sairastanut koronan, on aika vähissä halu sairastaa se, vaikka ei kaikille paha olekkaan. Mutta mitä miettii immiset, näin vai hällä väljä. Sen jälkeen, kun ekasta tapahtumasta on tullut tieto, että moni sairastamaton saanut pöpön.

Kaupassa oli äsken tarjolla Fazerin Pätkis-munkkeja. Pareittain vieläpä myynnissä. Vaikka olenkin aika heikkona munkkipareihin, nuo kiihottimet jätin toistaiSeksi rauhaan. Mitenhän sitä voisi itseltään salaa langeta houkutusten tielle... :unsure:
Oi oi oi. No nyt. Vaikuttaa sille, että pitänee ostaa testiin. Olisiko siitä Omarien voittajaksi.

Tosin, kotitekoisia / pyynikin ei voita nuo pakasteet.
 
No kyllä! Se ei anna kiinni pihalla, sisällä se syö kaiken, kaivaa kukkaruukut, kusee ja paskoo sisälle kun ulkona ei ehdi tekemään mitään kun pitää haistella. Hyppii pöydälle ja sohvalle vaikka se on kiellettyä. On niin itsepäinen kun ikinä voi olla.
Toihan on niin normaalia mutta miksi otit sen koiran?
Jos sulla menee noi jutut niin kuin olet miettinyt niin yksi stressitekijä lisää sellainen.
 
Mulla on koiranpentu ja voi vitsi ne osaa olla rasittavia! Oon liian vanha kasvattamaan koiranpentua. Saako sen palauttaa?

No worries, normisti ne n. 2 vuoden ikäisenä rauhottuu vähä. Kolmen koiranpennun kokemuksella.

Vihaan koiranpentuja. Kissanpennut on jees ja ihania. Sit taas vihaan aikuisia kissoja, mut aikuiset koirat on jees.
 
Toihan on niin normaalia mutta miksi otit sen koiran?
Jos sulla menee noi jutut niin kuin olet miettinyt niin yksi stressitekijä lisää sellainen.
No kun mä jouduin sen ottamaan.
Oon vuodessa unohtanut millaista on elää pennun kanssa. Tämä vielä on sellaista rotua jota ei olla luotu palvelemaan niinkuin nuo kaksi muuta jotka tottelee hyvin.
 
Minkähän takia instagramissa mua aletaan heti lisäilemään johonki k18-ryhmiin ku laitan tilin yksityiseksi. Samoin jotku ihme tissinaiset haluaa mua alkaa seuraamaan.
En käsitä.
 
Back
Ylös Bottom