Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulus tyhmiin kysymyksiin mutta... Mäkkärin hampparipihvit on mun mielestä hyviä ja pohtinut mistä se johtuu?
Nehän valehtelee että ois 100% naudanlihaa vaikka on siinä suolaa ja pippuriakin mutta mikä niistä tekee hyvän makuista kun ei ole maustetta?
 
Eiköhän sunkin ois aika niitä vilauttaa meille niin voidaan arvostella mahdolliset muutokset.

On muuten gravitaation aiheuttamia muutoksia havaittavissa omaan silmään:cautious: saatana.

Olympiakultako sen piti olla? Harmi jos menee vielä neljä vuotta Koronan takia 🤣

Voisin lorttoilla tossa kesällä kun on rusketusrajaa havaittavissa.
 
On muuten gravitaation aiheuttamia muutoksia havaittavissa omaan silmään:cautious: saatana.

Olympiakultako sen piti olla? Harmi jos menee vielä neljä vuotta Koronan takia 🤣

Voisin lorttoilla tossa kesällä kun on rusketusrajaa havaittavissa.
Se on toi vetovoima joskus ikävä, impotenssin yksi määritelmä on että maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman.
Btw, mulla ois pari lahjakorttia solariumiin...
 
Kuulus tyhmiin kysymyksiin mutta... Mäkkärin hampparipihvit on mun mielestä hyviä ja pohtinut mistä se johtuu?
Nehän valehtelee että ois 100% naudanlihaa vaikka on siinä suolaa ja pippuriakin mutta mikä niistä tekee hyvän makuista kun ei ole maustetta?
Mäkkärin hampparit ei oo märkänä majosta niinku hese.
Btw Suomen paras mäkkäri on Porissa! Ei yhtään neekeriä töissä.

Btw, mulla ois pari lahjakorttia solariumiin...

Sullahan oli niitä lahjakortteja mammografiaankin.
KokemaenMammografia.png
 
Missä on ne nakkikioskit, joiden luo pääsystä pitää maksaa autosta kymmeniätuhansia?
Missä on ne työpaikat ja viihtyisät alueet, joiden takia pitää kehä kolmosen sisällä maksaa normaalista talosta viisisataatuhatta

Ettei jää väärää mielikuvaa ni mullahan on tietysti itselläni kotiteatteri.Eka oli jo muinaisella 80-luvulla eli hi-fi videot steroihin kiinni ja korvat höröllä ihmettelemään.Sen jälkeen pikkuhiljaa parannellu vehkeitä.
Ainoa mikä ei tunnu paranevan on katseltava/kuunneltava materiaali enkä nyt tarkoita teknistä tasoa vaan sisältöä,suurin osahan on ihan roskaa.
 
Kuinka tuo on edes mahdollista, kun kyseessä on siis äidinkieli.:unsure:

Minä tyhma.

e: kielellinen (ei kielellinen) lahjakkuuteni on melko lähellä nollaa, en ole koskaan tykännyt lukea ymsjneetc e2: tekisi mieli purnata kuinka koko koulujärjestelmä suosii kirjallisesti lahjakkaita, mutta enpä jaksa
 
Back
Ylös Bottom