Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkoinen klassikko oli Pablo & KokkelivekkulitPitääkö olla huolissaan, kun lukiossa lähes vihasi ihmisbiologiaa?
E: Katon Pikku Kakkosta ja minun mielestä tämä ohjelma on täynnä kaksoismerkityksiä, vaikuttaa hieman perverssiltä.
Ootko muistanu nivusia yhtään huuhtasta?Rakas Koronapäiväkirja. Olin aamun töissä pelkissä kalsareissa. Pesin hampaat vasta ekan palaverin jälkeen ja huilasin keskellä päivää tunnin sohvalla.
Parta yhä ajamatta. Kasvu hieman hiipunut, mutta arkistoidaan:
katso liitettä 217481
Oisko tokalla viikolla vielä muistanut. Sama viikko kun vielä jaksoi laittaa dödöä itseään varten.Ootko muistanu nivusia yhtään huuhtasta?
Rakas Koronapäiväkirja. Olin aamun töissä pelkissä kalsareissa.
Jäsen @vokot tukee näköjään paikkakuntansa panimoa. Pitäs nousta sohvalta ja lähtee vähän ruhoa liikuttamaan.
katso liitettä 217485
Mikä tuote?
Ruisleipä?katso liitettä 217485
Mikä tuote?
Meinasin sanoa jätski mutta onko missään noin vähän rasvaa?katso liitettä 217485
Mikä tuote?
katso liitettä 217485
Mikä tuote?
Hyvin kiitos. Voisi ottaa vaikka tavaksi. Lattialämmitys pitää varpaatkin lämpösenä, niin sukkia ei tartte. Housutkin on oikeastan hyvät vaan kun niissä on taskutOho. miten tarkenit?
Taatelikakkukatso liitettä 217485
Mikä tuote?