Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka tuo on edes mahdollista, kun kyseessä on siis äidinkieli.

a) huono mielikuvitus, aineenkirjoitukset täyttä tuskaa kun ei keksi mitä tarinoisi
b) ei kinosta, kieliopista en koskaan oppinut yhtään mitään
c) kirotusvireitä/huono käsiala
d) Minun ainetta käytettiin alaaasteella esimerkkinä huonosta aineesta, nimettömänä toki, mutta opettaja luki sen luokan edessä ääneen ja Joukolla naureskeltiin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
a) huono mielikuvitus, aineenkirjoitukset täyttä tuskaa kun ei keksi mitä tarinoisi
b) ei kinosta, kieliopista en koskaan oppinut yhtään mitään
c) kirotusvireitä/huono käsiala
d) Minun ainetta käytettiin alaaasteella esimerkkinä huonosta aineesta, nimettömänä toki, mutta opettaja luki sen luokan edessä ääneen ja Joukolla naureskeltiin

Tsek, sanoisin että joka kohtaan, mutta en ole ihan varma kohdasta D. Mutta jotenki semmonen olo on, että tämäkin on: koettu.

Eritoten tuo kuinka paljon huono mielikuvitus ja ainekirjoitukset vaikuttaa kouluarvosanoihin. Nimim. "katkera". Esimerkkinä: enklannin kirjoitukset, "normitehtävistä"+kuuntelusta pistettä vaille täydet. Ainekirjoituksesta joku 60/100 pistettä. :cry:

No, kaikesta paskasta koulussa rämmittiin läpi ja koitetaan selvitä elämässä loppuun.
 
Se on toi vetovoima joskus ikävä, impotenssin yksi määritelmä on että maan vetovoima voittaa naisen vetovoiman.
Btw, mulla ois pari lahjakorttia solariumiin...

Lol.
 
Olen nyt niin traumatisoitunut koulumaailmasta, että tarttee kovia aineita.

Screenshot_20200417-163355_QuickPic.jpg
 
Äidinkieli L
Biologia L
Terveystieto L (täydet pisteet jokereistakin, koska jauhamisella pärjäsi)
Ruotsi E
Kemia E
Pitkä matematiikka M
Englanti M
Fysiikka M

Olikohan noin. Kahdella kerralla kirjotin. Toisena pääsykoekeväänä kävin kemian korottamassa ja fysiikan kirjottamassa ekaan kertaan, koska tiesin opiskelumotivaation pääsykokeeseen muuten loppuvan maaliskuuta ennen.
 
Mjaa mitäs minä kirjoitin. Tai tein joskus sillon aikoinaan kaksoistutkinnon. Pukuompelijan paperit tais keskiarvoltaan olla jotain 4 luokkaa ja kirjoitukset meni lukematta jotenkin näin
Äidinkieli C
Englanti B
Reaali (filosofia) C
Ruotsi A

Matikkaa en ees vaivautunu kirjottamaan, kun en siitä mitään tajunnu. Ei nyt mitenkää kauheen loistokas yo-toditus, mutta eipä se oo mitää haitannukkaa.

Paitsi, että sillon ku lähäriksi hain opiskelemaan niin mulla oli todistuspisteet 0 kaksoistutkinnon takia. En muista miksi.
 
Pitääkö olla huolissaan, kun lukiossa lähes vihasi ihmisbiologiaa?

E: Katon Pikku Kakkosta ja minun mielestä tämä ohjelma on täynnä kaksoismerkityksiä, vaikuttaa hieman perverssiltä.
 
E: Katon Pikku Kakkosta ja minun mielestä tämä ohjelma on täynnä kaksoismerkityksiä, vaikuttaa hieman perverssiltä.

Mä en pysty enää katsomaan Muumeja.
 
Back
Ylös Bottom