Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
God morgon allihopa vad jätte kul morgon, solen skiner och nu jag ska leka taffat med hetero peter.


Funny%2BCat%2BGIF%2B%25E2%2580%25A2%2BWhen%2Byour%2Bginger%2Bcat%2Bfuckng%2Bhates%2Byour%2Bpickles.%2BVinegar%2Bis%2Bnot%2Bgood%2Bfor%2Bkitties.gif




63ddf774a20e8f01593e0646f8c2faa5--leather-fashion-leather-men.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voitko,asiallista kielenkäyttöä käyttäen, tarkentaa mitä työtehtäviä olette suorittaneet

Hei, ei nyt mitään kirjaimellisesti persehommia. Vaikka minä homo olisinkin, niin ei sitä minulle itselle tarvitse kertoa!
Projektien johtamista (10M-27mrd$). Sopimusasioita. Kustannus- aikataulu ja scopen hallintaa. Lukuisia kertoja istuskellut La defénsessä neukkarissa kuunnellut paskaa ja kusetuksen yrittämistä, selkäänpuukotusta ja mustamaalaamista.

Tosin olen myös työskennellyt kahden asiallisen ja äärimmäisen ammattitaitoisen fransmannin kanssa. Ette ei syytetä kaikkia.
 

sama taso, on voinut olla seitsemänkin, ei voi muistaa: ainut minkä muistan aina ja varmasti on ruåtsin nelonen

subjekti-predikaatti-objekti

tässä hyvä esimerkki, jos äidinkielen kokeessa kysyttäisiin tätä, voisin juurikin kutosen arvoisen vastauksen osata arvata

perdikaatista en osaisi arvata yhtään mitään, mutta noista kahdesta muusta, etenkin objektiivista on hyväkin käry #22
 
Ah saksa! Tuo kielten kaatopaikka. En sanoisi sitä mitenkään nätiksi kieleksi nimittäin
Saksa on ainoa ja oikea rakkauden kieli. Ei mitään ranskalaista itkun tuherrusta ja
reppanuutta kynttilän valossa, vaan reipashenkista fyysistä rakkautta. Sellaista missä pakarat punottaa, kaulassa on puristusjälkiä, hiki ja eritteet (ulosteet nyt vaikka poisluettuna) valuu ja turvasana on hyvä olla päätettynä.
 
olen pärjännyt melko hyvin puhumalla mahd. väh. suomea
 
Laiskotuttaa töihin lähtö, kotonakin keksisi yllättäen yhtä jos toista tekemistä. Mutta onneksi on neljän päivän vapaat edessä.
 
Back
Ylös Bottom