Mä ostin mun ex-vaimolle synttärilahjaksi kunnon impanMun impulla et olisi sitä kertomassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostin mun ex-vaimolle synttärilahjaksi kunnon impanMun impulla et olisi sitä kertomassa.
Ihmisillä on niin maasta taivaaseen erilaisia mieltymyksiä niin äänen kuin laitteidenkin suhteen, etten ihmettele, että nämätkin putoavat joillekin :D Pitäs joskus hankkiutua johonkin itsekin kuulemaan. Peer Guntia soimaan ja kori kossua viereen.Noiden pönttöjen vahvin puoli on vokaalit. Niillä kuunteli ihan mieluusti esim Lara Fabiania.
Moni saattaa myös erehtyä luulemaan tuota kuminaa jotenkin positiivisena asiana.
Oikeastaan kaikista omassa laitteistossa käyneistä Cerwineistä on jäänyt maku:" No mitäs kuuroille apinoille suunniteltua paskaa tämä on?" En kuitenkaan ole omistanut DC tai AL-sarjaa, joiden pitäisi olla astetta erilaisia.
Iso äänikuva ja onhan ne aika edukkaat kuitenkin isoiks pöntöiks. On ne sikäli ihan kuuntelemisen arvoiset ja jos niitä vähän modaisi niin saisi varmaan ihan pätevät subbareiden kanssa, mutta itsellä on tätä B&W linjaa ja taitaa olla niin että en minäkään tästä ihan heti päivitä ellei tule jostain tolkuttomasti rahaa.Ihmisillä on niin maasta taivaaseen erilaisia mieltymyksiä niin äänen kuin laitteidenkin suhteen, etten ihmettele, että nämätkin putoavat joillekin :D Pitäs joskus hankkiutua johonkin itsekin kuulemaan. Peer Guntia soimaan ja kori kossua viereen.
Ite olen niin kiinni jo tässä Genelec-setupissani, että tästä tuskin muuhun vaihtaa kuin korkeintaan toisiin, laadukkaisiin aktiiveihin.
Mikä niissä on muuten niin prota ollut? Eikä enää?Kohta joutuu harkitsemaan uusia kajareita, ei nuo -94 ostetut Olavi Räsäset taida ikuisuuksia kestää.
Mikä niissä on muuten niin prota ollut? Eikä enää?
tai keken viiksiä.
Uusin BladerunnerKiva olis kuulla mitkä on ne leffat joissa on niin mahtava äänimaailma että vaatii tuhansien eurojen sijoituksien kotiteatteriin.Sama koskee myös musapuolen kultakorvien perusteluita.
Joo ja ykskään leffa missä vaan räjähtelee ja kumisee ihan vitusti ei kelpaa vastaukseksi.
Kiva olis kuulla mitkä on ne leffat joissa on niin mahtava äänimaailma että vaatii tuhansien eurojen sijoituksien kotiteatteriin.Sama koskee myös musapuolen kultakorvien perusteluita.
Missä on ne nakkikioskit, joiden luo pääsystä pitää maksaa autosta kymmeniätuhansia?Kiva olis kuulla mitkä on ne leffat joissa on niin mahtava äänimaailma että vaatii tuhansien eurojen sijoituksien kotiteatteriin.Sama koskee myös musapuolen kultakorvien perusteluita.
Joo ja ykskään leffa missä vaan räjähtelee ja kumisee ihan vitusti ei kelpaa vastaukseksi.
Onhan niitä.