Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite laitan voin sijaan pikkulorauksen rypsäriä. Tulee ihan syötäviä niinki.Mä teen letut ilman voita ja keltuaisia niin rasvat on aika vähissä, hiilaria ja prodea käytännössä.
Mutta jos haluaa oikeasti herkutella niin kyllä se vaatii nyrkillisen voita lisäksi.
Pakko siinä paistaessa on vähän laittaa öljyä, oikea voi vaan tekee siihen sen niin erilaisen maun.Ite laitan voin sijaan pikkulorauksen rypsäriä. Tulee ihan syötäviä niinki.
Jokunen keltuainen ei ny niin paha ole.
Vaan ne määrät pentele, ei uskalla puntarille menis varmaan rikki.
Auttaako samarin närästykseen?
Auttaako samarin närästykseen?
Ja kossulla rapulaan.Auttaa
Onneksi ei ole rapulaa, tällä kertaa.Ja kossulla rapulaan.
Tätä suunnittelin, mutta totesin, että ehkä kuitenki parempi tarkastaa tilanne jo nyt. Ei ollut niin paha mitä pelkäsin, onneksi. Saa hyvän mielen kun paino tippuu parissa päivässä toivottavasti paljon tämän aamun lukemaan verrattuna!Aika rohkeaa tarkistaa paino heti pääsiäisen jälkeen. Protip: On paljon miellyttävämpää palailla normaaliin syömiseen tämä viikko, saada turvotus pois, tehdä ihan oikeita asioita - ja tarkastaa paino aikaisintaan vasta la-aamuna.
Mä kävin kolmena päivänä reilun puoli tuntia kävelemässä. Vähiin jäi liikunta, ehkä ihan hyvä. Syömiset pelkkää läskeilyä ja täälläki lähtökohtana oli matalin paino ties miten pitkään aikaan. Että hienosti meni!Ei kans uskalla vaakalle. Pääsiäinen tuli mässättyä siihen tahtiin enkä liikkunut yhtään. Lunta tuli vaakatasossa. Muutama päivä sitten oli pienin lukema vuosiin. Antaa vähintään viikon laskeutua niin jos sitten taas.
Mä en uskalla puntarille. Vaikka oon kyllä tehnyt kahdet potkutreenit ja yhden punttitreenin pääsiäisenä.
Tuo olikin täysin uusi tapa itselle. Tyylikästä.työstöä.