Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei. Ei lain.

giphy.gif
Katellaan.
 
Ortospedet on hieman yksinkertaisia. Ei välttämättä mene useampi asia yhdellä kerralla aivan perille asti.

Ortopelleistä en oikein osaa lausua mitään, mutta radiologeissa on kyllä yllättävän paljon outoja mumisijoita :eek: Yksi oli niin viihdyttävä tapaus, että hänen työvuorollaan järkkäilin itseni samaan röntgeniin duuniin - kukaan ei tainnut ymmärtää häntä. Oikeuslääkärit :heart: nyt ovat sitten oma lajinsa kokonaan.

Vähän pelottavaa kyllä, millaista materiaalia lääketieteellinen vapauttaa maailmaan.

Ps. Tuohon radiologiin suhtauduin kuten Niuvanniemen potilaisiin: hymyilin rauhoittavasti ja nyökyttelin päätäni.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen ajatus oli tänään olla alkoholitta. Noh, lammasta eilen syödessä avattu viinipullo oli käytännössä pakko tyhjentää lasiin ruokaillessa. Ja jälkkäriksi Glenfarclas 12. Ennen kuin huomasinkaan olin katsomassa elokuvaa olut kädessäni. Kyllä olisi taas jäänyt hyviä makuja ja nautintoja kokematta, jos alkuperäistä suunnitelmaa olisin noudattanut.
 
Alkuperäinen ajatus oli tänään olla alkoholitta. Noh, lammasta eilen syödessä avattu viinipullo oli käytännössä pakko tyhjentää lasiin ruokaillessa. Ja jälkkäriksi Glenfarclas 12. Ennen kuin huomasinkaan olin katsomassa elokuvaa olut kädessäni. Kyllä olisi taas jäänyt hyviä makuja ja nautintoja kokematta, jos alkuperäistä suunnitelmaa olisin noudattanut.
Onse hienoa miten ihminen osaa selittää alkoholisminsa oikeinpäin. Kippis!
 
Alkuperäinen ajatus oli tänään olla alkoholitta. Noh, lammasta eilen syödessä avattu viinipullo oli käytännössä pakko tyhjentää lasiin ruokaillessa. Ja jälkkäriksi Glenfarclas 12. Ennen kuin huomasinkaan olin katsomassa elokuvaa olut kädessäni. Kyllä olisi taas jäänyt hyviä makuja ja nautintoja kokematta, jos alkuperäistä suunnitelmaa olisin noudattanut.

No tämä hyväksytään 🥰
 
Back
Ylös Bottom