- Ikä
- 44
Te voisitte tehdä Herr Doktorin kanssa diilin. Herr Doktor opettaa sinua ruuvaamaan ihmiseen erilaisia metallikappaleita ja sinä juoksutat hänestä #lihavanolon poisTehdään. Hophop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Te voisitte tehdä Herr Doktorin kanssa diilin. Herr Doktor opettaa sinua ruuvaamaan ihmiseen erilaisia metallikappaleita ja sinä juoksutat hänestä #lihavanolon poisTehdään. Hophop.
Katellaan.Ei. Ei lain.
Ortospedet on hieman yksinkertaisia. Ei välttämättä mene useampi asia yhdellä kerralla aivan perille asti.
Tää on varmaan tasapeli kun sä et tartte viinaa ollaksesi ilkeä?Sä voit tartteta pari alle puhuaksesi tästä aiheesta, mut kaikki ei.
Te voisitte tehdä Herr Doktorin kanssa diilin. Herr Doktor opettaa sinua ruuvaamaan ihmiseen erilaisia metallikappaleita ja sinä juoksutat hänestä #lihavanolon pois
Jos me Siikkerin kanssa varustettais Kajsna...Olen jo opettanut.
Ja niin isoa pyssyä kajsnalta ei löydy että lähtisin juoksemaan.
Onse hienoa miten ihminen osaa selittää alkoholisminsa oikeinpäin. Kippis!Alkuperäinen ajatus oli tänään olla alkoholitta. Noh, lammasta eilen syödessä avattu viinipullo oli käytännössä pakko tyhjentää lasiin ruokaillessa. Ja jälkkäriksi Glenfarclas 12. Ennen kuin huomasinkaan olin katsomassa elokuvaa olut kädessäni. Kyllä olisi taas jäänyt hyviä makuja ja nautintoja kokematta, jos alkuperäistä suunnitelmaa olisin noudattanut.
Hyvähyvä!Jos me Siikkerin kanssa varustettais Kajsna...
Jos me Siikkerin kanssa varustettais Kajsna...
Ja niin isoa pussyä kajsnalta ei löydy että lähtisin juoksemaan.
^ Törkee.
Miten sä nyt yhtäkkiä oot törkeyksiin alkanu lupia kyseleen? Ja keneltä? Naisilta?Saanko mä olla törkee? Asia koskisi tuohon suuhun laittamista?
Alkuperäinen ajatus oli tänään olla alkoholitta. Noh, lammasta eilen syödessä avattu viinipullo oli käytännössä pakko tyhjentää lasiin ruokaillessa. Ja jälkkäriksi Glenfarclas 12. Ennen kuin huomasinkaan olin katsomassa elokuvaa olut kädessäni. Kyllä olisi taas jäänyt hyviä makuja ja nautintoja kokematta, jos alkuperäistä suunnitelmaa olisin noudattanut.
Jos me Siikkerin kanssa varustettais Kajsna...