Doctor feelgood
VIP
Jos lähtisi ulkoilemaan tihkusateeseen ns. ajankuluksi. Autonkin voisi tankata. Lämmitys näiden jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo ei ole edes larke.
Kevät...
Leffasuosituksia Netflix, Viaplay?
Itse veikkaisin krapulaa... Jos olisi perjantai niin ne olisivat varmaan tukkineet koko pakkiksen tisseillään.
Onko tohtorilla kaikki hyvin?
Tänään nautittu pikku töpsäys punkkua. Sidukka odottaa leffaa. Asiallisesti.Hah, Sylvi ei käytä, harvemmin Kajsnakaan enkä minäkään tällä hetkellä.
E: Irma nyt on kunnostautunut kalsarivedoissa.
Onko tohtorilla kaikki hyvin?
Onko Three Billboards Outside Ebbing Missouri jo nähty? Löytyy Viaplaysta ainakin. Muistaakseni.Leffasuosituksia Netflix, Viaplay?
Ei oo nähty! Vaikuttaa hyvälle!Onko Three Billboards Outside Ebbing Missouri jo nähty? Löytyy Viaplaysta ainakin. Muistaakseni.
Suosittelemme reippaita ja pitkäkestoisia juoksulenkkejä sekä antaumuksellista ulostamista. Auttoi täälläValtavan lihava olo.
Mulle tuli joskus ihan krapula jos viikolla erehtyi juomaan 3 saunaolutta, toisaalta saattoi ottaa perjantaina tyyliin mäyräkoiran eikä yhtään mitään oloa.Mulla on varmaan krapula, pää ollut kipeä aamusta asti. Join eilen yhden siiderin ja valvoin 1 asti.
Eilen tuli jolkoteltua (ei juostua) n.10km ja odotin että olisi saanut kunnon kaapelinlaskut mutta sai pettyä, jäi vain väsynyt sekä lihava olo.Suosittelemme reippaita ja pitkäkestoisia juoksulenkkejä sekä antaumuksellista ulostamista. Auttoi täällä
Se on.Ei oo nähty! Vaikuttaa hyvälle!
Näyttää että tänä vuonna tulee sulkujen takia Suomenniemen pariutumattomalle naispopulaatiolle erilliset kiima- ja rykimäajat.
Varmaan suuremman kaaoksen välttämiseksi pitäisi alueellisesti ja ajallisesti porrastaa sulkujen ja rajoitusten purkamista.