Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
92031058_2356815361284575_6106449858523037696_n.jpg




 
No voihan sumppi.

Nyt on asiallista menoa siikkerillä! Hyvä että kuksa saa käyttöä, niin tulee kunnon pinta reissulle. Kestää sitten ehkä vähän napakampaakin tavaraa.
 


Juuri äsken juoksemassa, viime päivinä mm. vääntämässä vakuutusyhtiöiden kanssa ja selaamassa nettiautoa, juomassa siinä sivussa kaljaa stressilääkkeeksi, ja yrittämässä vielä saada pihatöitä alkuun. Kohta pitäisi purkaa aitan päädystä vanhan puuceen sisukset, että pääsee käsiksi vaihtoon menevään lahoon alapalkkiin. Ja möyhentää jyrsimellä vähän kasvimaata vaimolle. Että ei varsinaisesti tekemisen puutetta tosiaan.

Kiireet viittaavat siihen, että hallitus ottaa nyt konsultaatiota johtamismetodien kovimmalta asiantuntijalta. Hyvä!

Näistä kiireistä huolimatta olen laatinut hallitukselle tilanneanalyysin ja ehdotuksen lisätoimenpiteiksi. Tärkeimmät ehdotukset:
  • poliisille oikeudet ja velvollisuus hajottaa ihmisryhmät magnumien ja poliisikoirien avulla, koskien erityisesti ja myös nuorisoporukoita joille vitun pullamössöille ei muuten tunnu menevän tilanne jakeluun.
  • armeija pyydetään virka-apuna pitämään tykistön kovapanosammuntoja kaikille suosituimmille ulkoilualueille, kun idiootit kerran eivät muuten osaa olla ryysimättä niille
  • Uudenmaan rajan yli ilman syytä yrittäville ja siten poliisin resursseja tuhlaaville piirretään lisärangaistuksena sakkojen ohella puukolla kirkkoveneen kuva konepeltiin, jos se vähentäisi idiotiaa edes vähän
  • jokainen virkamies, joka on ollut tilaamassa hengityssuojia Jylhän firmalta, lukitaan kymmeneksi vuodeksi vedelle ja leivälle johonkin Suomenlinnan vanhaan tyrmään varoitukseksi muille.

Päivitys muistioon seuraa lähiaikoina kun nähdään em. toimenpiteiden vaikutus.
 
No niin, aamupalasta selvitty (tai minä oon, nainen on yhä sängyssä tajuttomana). En vaan muistanut ottaa kuvia, koska kauhea nälkä. Makkaraa, pekonia, paistettuja kananmunia, röstiperunoita, papuja tomaattikastikkeessa (nämä kaksi edellistä sopii muuten yhteen kuin luoti päähän), paahtoleipää lisukkeineen ja appelsiinimehua. Kahvi ja itsetehdyt korvapuustit sitte perään :giggle:

Hirvipaistia sitte seuraavaksi väsäämään(y)
 
No niin, aamupalasta selvitty (tai minä oon, nainen on yhä sängyssä tajuttomana). En vaan muistanut ottaa kuvia, koska kauhea nälkä. Makkaraa, pekonia, paistettuja kananmunia, röstiperunoita, papuja tomaattikastikkeessa (nämä kaksi edellistä sopii muuten yhteen kuin luoti päähän), paahtoleipää lisukkeineen ja appelsiinimehua. Kahvi ja itsetehdyt korvapuustit sitte perään :giggle:

Hirvipaistia sitte seuraavaksi väsäämään(y)
Tuli itellekin kauhee paskahätä pelkästään lukemalla ton listan...
 
Back
Ylös Bottom