Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Futterin omavalmiste on näköjään valmis.

wrommm_wrom.gif

Voisin pitää melko varmana merkkinä että eilen tuli käveltyä riittävästi koska varpaassa on rakko.
Ilmoitteli jo eilen illalla kyllä mukavasti itsestään kun kävin kävellen kaupassa. (enkä ees ostanut olutta, perkele)

Tää on ny kyllä melekosta amatöörien puuhastelua. Aina, ku käy kaupassa, pitää ostaa olutta. Ettei lopu kesken. #varmuusvarasto
Kun sitä ei ole niin sitä ei juo, sellaista itsensä rajoittamista.
Sinällään hassua että helposti sihahtaa olut tölkki auki mutta viinaan en koske vaikka kaikkea erilaista löytyy litratolkulla. Voinen siis sanoa vielä etten ole alkoholisti?

Viimeksi ostin semmosen, josta täpinöissäni koeajolla olevinaan tykkäsin, mutten sitten omistaessani tykännytkään pätkääkään. Sitä edellisestä taas tykkäsin kuin hullu puurosta, sekä koeajolla että omistaessani. Se olikin V4. Mieleni halajaisi tehokasta valtavaaaaaaa customia tai sitten Ducati rennolla ajoasennolla. Ei mitään kyykkyjä enää. Olen lihava. Ja vanha.
Kaverini hankki joku aika sitten 1700cc vmaxin, se on ainakin tehokas ja jossain määrin myös kustom. Ja V4.

View: https://www.youtube.com/watch?v=oLeTfEM22nU

@TJJ Junnun kanssa tuli puhetta että ennen poltettiin haavoja umpeen niin sanoin että kyllä niitä nykyäänkin poltetaan (suonia) kun tehdään leikkauksia. Mutta mikä sen härvelin virallinen nimi on?

@Xtreme meinasin kysellä kuulumisia, että teitkö hyviä päätöksiä ja mitä karanteeniparralle kuuluu, mutta ilmeisesti kaikki hyvin siellä Porissa :giggle:
Itse asiassa töissä olin koko päivän erinäisissä palavereissa yllättävänkin tehokas. Kotona?valinnat rajoittuivat "minkö oluen joisin"-linjalle. Siinäkin ihan onnistuneita. Univelkoja ei kuittaantunut, kun heräsin jo tunti sitten, mutta olen sentään toimintakykyinen. Tuliko siellä hyviä valintoja lomien alun kunniaksi?

Itse asiassa töissä olin koko päivän erinäisissä palavereissa yllättävänkin tehokas. Kotona?valinnat rajoittuivat "minkö oluen joisin"-linjalle. Siinäkin ihan onnistuneita. Univelkoja ei kuittaantunut, kun heräsin jo tunti sitten, mutta olen sentään toimintakykyinen. Tuliko siellä hyviä valintoja lomien alun kunniaksi?

Valinnat olivat aika maltillisia, kuten teenkö lihaskuntoa lenkin jälkeen (en) ja mitä sisältöä otan seuraavaan koulutukseeni. 🤓 😊

Mä laskin mun viikkotason alkoholiannokset ja oon nyt hieman aikaa ilman 😅

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom