Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pöytälevyyn reikäsahalla reikä/syvennys,
Painaako tuo enemmän kuin Kajsna?
Kerro sitten mulle niin tuun moikkaa.Mun tän kesän tavoite on päästä vetää yksi olut tuonne huhtapubiin.
Eikös joku täällä maalaillut aiemmin jonkinsortin pakkismiittiäkin sinne?
Painaako tuo enemmän kuin Kajsna?
Minä en tekisi
Ihan ensimmäisenä tietystiKerro sitten mulle niin tuun moikkaa.
Uuuuu, jännittävää.Painaako tuo enemmän kuin Kajsna?
huhtapubiin.
Minä sanon kesäkuu, joku muu päivänMuistaakseni olen joskus luvannut tarjota kierroksen jos sinne väkeä kokoontuu.
Grillasin. Oli parasta lammasta, mitä oon laittanut. Rosmariini, timjami, valkosipuli-öljylitkussa muutama tunti, sitten tunti huoneenlämmössä ja lopuksi vajaa 2 minuuttia tulikuumassa grillissä. Tarjoiltiin minttuhyytelön ja grillattujen kasvisten kanssa.Metsästä selvitty hengissä. Meinattiin saada luomumetsästettyä pupupaistia, mutta saatiinkin vaan päästäinen. Sitä en taida paistiksi laittaa, mutta lampaan sisukkaa ois kilon klimppi oottamassa valmistusta. Tässä arvon, laittaisko oikein grillissä vai pannu+uuni
Tulee puoli pakkista paikalle.Muistaakseni olen joskus luvannut tarjota kierroksen jos sinne väkeä kokoontuu.
Muistaakseni olen joskus luvannut tarjota kierroksen jos sinne väkeä kokoontuu.
Lahden ja Seinäjoen mestat o n kyl aika kuolleita. Voisitte tosiaan keksiä eloisamman paikkakunnan kokoontumiselle.
Siinä tapauksessa se miitti järjestetää ihan jossain muualla.
Suosittelen, tosin meillä oli pelkät Wingsit kun junnu ei tykkää tulisesta. Toisinaan tuleekin laitettua kaksi pakettia että toiset on mietoja hänelle ja tuliset mulle mutta ei ne oikein uudelleen lämmitettynä ole sama asia.Hot wingsit uuniin jos laittaisin.
Jyväskylään ei uskalla mennä kun silloin finski on ihan irti siellä näiden sulkujen jälkeen.Lahden ja Seinäjoen mestat o n kyl aika kuolleita. Voisitte tosiaan keksiä eloisamman paikkakunnan kokoontumiselle.
Jyväskylään ei uskalla mennä kun silloin finski on ihan irti siellä näiden sulkujen jälkeen.
Kui et? Vai saisko jonku pöydän kylkeen ruuvattavan tölkinpidikkeen?